IFK Norrköping


Jag vill börja med att starkt poängtera att jag INTE är något stort fan av IFK Norrköping. Att gå in på varför är ingen ide´då det skulle ta alltför många dagar att förklara. För listan är lång...
Men kan ju inte låta bli att tycka lite synd om dom, men mest synd tycker jag om allt runtomkring: tråkigt att inte ha ett lag i Allsvenskan nästa år.

Men till det jag ville med mitt inlägg: IFK har ju varit rent utsagt kassa hela säsongen men vi måste ju konstatera att målvakten Nuredin faktiskt varit riktigt bra dom senaste två matcherna (dagens match inräknad).
 JAG VET VARFÖR! =)
Det va någon dag innan förra matchen motTrelleborg. Han o två kompisar va uppe o handla på jobbet. Som ni vet jobbar min syster på samma ställe. Han krångla lite i kassan och Angelica (min syster) gick o kolla ett pris åt honom. Nuredin frågade kassörskan vad Angelica hette strax efter hon gått och hon svarade Agge. Angelica kommer tillbaka med priset och Nuredin säger då :
"-Tack Agge"
Då svarar Angelica:
"Varsågod Nuredin!" (med stark betoning på namnet)
Hans ögon vidgas lite och han säger med glädje i rösten :
"-Jaha, på det viset" (han trodde väl att Agge va ett stort fan o lite småförälskad i honom för att hon visste vem han var men ack så fel han hade, Angelica tycker verkligen inte om varesig honom eller IFK så hon svarar:
"- Du gör ju inte succe´ precis"
Tänk nu att han står i kassan o ska betala. Kön ringlar sig bakom honom. Från att vara uppe i det blå sjönk han ner på jorden som en sten...en tung sten! HAHAHA Han blev jättegenerad, sa inte ett ljud och gick snabbt därifrån!
Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Min syster är en blyg tjej annars så att höra detta va ju bara helt underbart! Ni kanske inte tycker det är så roligt men känner man Angelica så är det hur kul som helst! HAHAHA
Men alla IFKare ska kanske tacka henne, för enligt mig var det hon som fick ner honom på jorden och det va hon som gjorde åtminstonde 1 spelare i IFK lite bättre. Nu har dom ju varesig vunnit förra eller den här matchen men Nuredin har ju varit bra. Undrar om inte Whass o dom andra grabbarna ska ta sig en sväng till mitt jobb...Bara att hoppas på att Angelica jobbar...

        HJÄRTA          
                            Nuredin                                  Angelica                                  =SANT!

(Angelica kommer förmodligen slå ihjäl mig nu så om vi inte ses igen, HA DET! )



Kommentarer
Postat av: Thess

hahaha Agge är ju klockren. Kram på dej gumman.

2008-08-31 @ 21:15:35
Postat av: Anonym

Haha, såå skön! :) Roligast på länge! Det o svamp fen! :) puss på dej vännen!

2008-09-04 @ 14:14:30
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Moster Helene

väntar på uppdateringL



kram

2008-09-17 @ 16:40:22
Postat av: Majje

Men duuu! Du glömde ju det NÄST bästa av det där. Han (eller vad det hans polare?) betalade ju och TOG nästa kunds vara (En Listerine), hon stod där o var helt paff, han tog den å gick, hahahaaa! Hon sa nåt i stil med "Jaha, tog du den nu" å hämtade en ny... Haha. Mesiga kärring. ;)

2008-10-28 @ 22:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0