Semester...!

Nu är jag ledig! Äntligen! Men jag fuskade o tog mig ju en liten minisemester måndag-tisdag. Jag, Carro o Fia åkte till Ullared! (Ungefär som det har undgått någon att vi skulle dit) haha
Och vilken resa sen... hahaha Ni som va lite oroliga över Fia kan lugna er, vi har henne med oss hem och vi tappade bara bort henne 2 gånger. Och då snackar vi MAX 2 minuter / gång!
Allt gick jättebra och husvagnen va toppen. Dock fanns inget rinnande vatten men att "duscha med" Elsa och Gunnel 67 är ju en upplevelse för sig. Hur lång tid kan det ta för en människa att torka (speciellt när det är 35 grader ute) ? På med kläderna nu tanter, jag har frukost kvar att äta!

Vi shoppa och shoppa o shoppa men vi badade oxå. Vill inte lägga upp dom bilderna förrän jag fått tjejernas godkännande... Men här är lite andra bilder...

MER REDO KAN MAN NOG INTE BLI!





OMGÅNG 1                       DENNA BILDEN ÄR TAGEN EFTER OMGÅNG 1 OCH 2!

 -"Älskling kan du köpa en bågsåg åt mig?" SJÄLVKLART MAGNUS! Om jag bara visste vad det var för något. Hade dock ritat en fin bild men det va inte många som såg ut som den jag ritat. Tur att Fia va mä...

HEMMA! Det är Maximillian som river i påsarna men jag LOVAR att det va Magnus som va mest nyfiken!

"Det va ju tur att jag inte glömt nycklarna hemma på morgonen så jag va tvungen att lämna mina älskade påsar hos grannen och invänta min sambo..." HAHAHA Bra jobbat Fia! Go Girl!

Som sagt , vi får se om det kommer några mer bilder...

Vad har hänt mer...Jo, Maximillian och Magnus åkte till Magnus jobb! Det va en höjdare, Maximillian va som i trans...
  Så still har han väl aldrig stått  =D

Hur nöjd...?
 
Jag tror han fick åka allt som fanns....

.... t.o.m. gräsklipparen!

Nu väntar jag på att Maximillian ska vakna och att Magnus ska komma hem. Han är och köper en ny diskmaskin, den andra är ...ja, vad säger man .....TRASIG! =(

Kanske går ner en sväng i mitt pysselrum...

Om någon har ett jobb över till mig så är det bara att hojta, jag HATAR verkligen mitt!

Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fick också en diskmaskin en gång, visserligen begagnad men den kom bara till tomten och stod där i ett halvår. Sedan var det bara att kasta den efter snö och rusk. Så jag har en manuell nu, men den verkar också ha pajat för det är jag som står med disken varje dag

2008-08-10 @ 10:36:24
URL: http://litencajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0