En kväll framför tv:n! Mysigt!

Blev ingen tequila idag, Tobbe banga...Kanske lika bra så jag klarar morgondagen oxå! =D

Idag kom Majje o hennes kille ut på lunch på förmiddan, jättetrevligt!
När dom hade åkt och Maximillian sov, la vi oss (jag o Magnus) på en filt på gräsmattan en stund o bara va!

Sen blev det glass och frysta bär, som inte va så frysta längre efter att Magnus misshandlat dom i kastrullen! =D Carro & Micke kom ut en snabbis o gjorde oss sällskap! Vilket alltid är lika trevligt, extra trevligt idag då dom hade med godis! haha
Vi prata lite Ullared! Carro kom på den smarta ide´n att ta gps:n! Vilket nog är ganska smart HAHAHAHA Stackars Fia, hon har aldrig varit där och så åker hon dit första gången med oss två! Undrar om hon vet vad hon ger sig in på! =D Men kul ska vi ha tjejer! Killarna får väl ta en grabbkväll, dricka lite öl och sjunga Charlotte på Singstar!

Magnus söver Maximillian och jag funderar på att gå in o raka benen, tänkte sola imorgon! Kanske lite dumt att säga det nu för tro mig : DET KOMMER GARANTERAT REGNA! Grrrr


Nu skuttar jag in i duschen!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: carro

hihih.. ja stackars Fia, undrar om vi äns kommer att komma fram :) Levande?.. Nää de kommer gå skit bra! Lovar! :)) tack för glassen :)

2008-07-17 @ 13:57:54
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är det väl dax för lite nya kort på MAXEN Tack./Mormor

2008-07-31 @ 00:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0