Bröllop!

Idag gifter sig Baha...Kan inte tro att den här dagen redan är här...den lyckligaste dagen i hennes liv! Det blir att packa många näsdukar för jag vet med säkerhet att hon kommer vara den vackraste bruden!

Jag har gjort iordning mig precis, väntar på Magnus. Han åkte o lämna Maximillian hos farmor o farfar! Lillplutten får fira midsommar där idag när mamma o pappa ska på stor fest! För tro mig när jag skriver stor fest! 650 personer! 650 personer! Bara det blir en upplevelse! =D

Magnus skulle köpa med sig McD hem så jag väntar med att sätta dit lösnaglarna tills efter jag har ätit! FÖR SÄKERHETSKULL! Jag är ju inte så värst kvinnlig av mig och lösnaglar + Sandra går ju inte ihop sig så där jättebra! =D

Shit : får inte glömma plåster heller!

Hoppas han kommer snart för jag börjar bli nervös och jag hatar att vara nervös alldeles själv!

Ha en trevlig midsommar för det ska jag ha! Lite annorlunda med trevlig...!

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0