Nää USCH O FY!

Har för tillfället bara en sak o säga : Fy fan vad dåliga IK Klockaretorpet är! Just nu är jag så förbannad att jag inte ens vet var jag ska börja! Det är så mycket som vill komma ut men........... fan vad gör dom i div 4 ?????
Jag ska tvinga Magnus att sluta, varför förstöra 4 timmar på sånt här skit när han kunde ha varit med mig o Maximillian! Jag pratar inte om att han bara ska få spela när det går bra men när det inte finns många spelare på plan som VERKLIGEN vill vara där då börjar jag undra varför lägga ner nån energi alls ? Och till er spelare som efter fem minuter undrar om inte matchen är slut snart : Det finns Korpfotboll! 
När man inte ens klara av att passa bollen till en spelare med samma färg på tröjan som än själv har man ingenting på plan att göra! Dom behöver en rejäl jävla utskällning, inte bli klappade medhårs o få beröm för den där enda passen som kom till rätt adress! Skärp er nu grabbar! Jag vet ju att ni kan , ni har endel riktigt bra spelare i laget men 4 spelare bildar inte ett lag! Ni måste börja spela som ett lag, ni måste prata med varandra på plan! Men ni måste först och främst LÄRA ER PASSA DEN DÄR JÄVLA BOLLEN TILL VARANDRA! Jag undrar hur era träningar ser ut egentligen? Var är konditionen? Var är passningsspelet? Var är teamwork? Sen har jag en fråga till : Vad är målet med den här säsongen? Vill ni stanna kvar i fyran? Bryr ni er överhuvudtaget, ni ska ju inte stanna i Klocket nästa år ändå...!? Eller? Vill ni inte  satsa den här säsongen och verkligen visa  alla som tvivlat på er innan att ni är ett lag med hög klass? VAR ÄR MOTIVATIONEN? Om inte ALLA strävar mot samma sak , t.ex. att bli ett för säsongen stabilt mittenlag i fyran, så spricker det direkt! Vill man inte spela så har man för fan inget där att göra! Sen kan man göra en dålig match, det kan alla (t.o.m. Beckham...?) men det här är fan pinsamt! Och  en till fråga? HUR SKA NI SPELA? Först 4-5-1 (funkar inte med Linden ensam på topp) sen 4-4-2 (Linden är forfarande ensam på topp på nåt konstigt sätt) och idag frågade jag Magnus precis innan avspark -"Hur ska ni spela idag?" Då säger han -" 4-3-3" Då blev jag lite glad o kände att nu kommer det bara rassla till i motståndarens mål, nu kanske Linden får den lilla hjälp han behöver? Nu kanske han slipper göra allt själv...men inte då? Klocket blev rejält nedtramade i skorna direkt av ett taggat och imponerande Hagahöjden! Det sket sig i starten som man brukar säga! Magnus gjorde en tavla men över lag tyckte jag han gjorde en katastrof match!
Fotboll behöver inte vara så krångligt , och det är inget finlir jag vill se utan det är 11 spelare som kommer in taggade på plan med känslan i kroppen : "Kom igen nu grabbar, nu kör vi" Sen spelar dom FÖR varandra och MED varandra!  Nu vet ni ju inte ens var ni har varandra , BÖRJA PRATA med varandra , stötta varandra och framför allt :BÖRJA SLÅ ENKLA PASS! Inga svåra pass(som ni ändå inte klarar av), inga dribblingar (som ni ändå inte klarar av) utan vanliga enkla jävla passningar! Och det krävs lite mer slit , lite mer grovjobb från endel spelare!

Sen att endel har två vänsterfötter går ju att diskutera, men det gör vi en annan gång! Nu ska Magnus få lida lite till genom att höra på mitt tjat o gnäll o skäll... FÖR "-Vad fan kan du om fotboll Sandra" som han sa till mig en gång.

Älskling : jag kan inte mycket om fotboll men jag ser när två personer i samma lag inte kan passa en boll till varandra!

Men den här gången är vi inte så osams som vi va när han sa  det ovan!  Han håller med mig för han vet att jag har rätt!

Jag som bara skulle skriva två rader...

Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Hehehehe.....så ja lilla pullan tänk på hjärtat*L*Ha det gött så ses vi på torsdag:)
kram kram

2008-06-03 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0