Dop!

I lördags va det dop! Elton Valentin Fagerdahl... Vackert va det!

Här har vi den lyckliga familjen!




Jag o min älskling va också lyckliga, så lyckliga att vi bjöd på lite akrobatik (varenda cirkusclown lär undra om jag vet vad jag pratar om...)




"-TAGNING 43" Madde står bakom kameran o bedömma av dom 42 bilder som blev tagna innan så kan man undra om det va första gången...?




Här har vi henne : MÄSTERFOTOGRAFEN MADDE! Och så jag förstås!




Tvingade Hanna att posera framför kameran utan att muppa sig..det gick ju det också Hanna! =D




Elton va jättesnäll hela dopet igenom! Här längtar vi till kvällens match!



Nu har den här dagen snart gått den också...Sen blir det jobb ett par dagar innan festligheterna drar igång! KUL!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh va fina dina bilder blev, ja måste få sno dom av dej sen!! :)) Gick det bra att handla allt?? hade bra gumman så ses vi på lördag! Längtar! pussokram

2008-06-18 @ 10:03:18
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0