Dagen efter!

Skriver bara en snabbis nu! Mellan tzatzikigöra och dukning! Folket kommer vid halv 4!
Bröllopet igår va jättelyckat! Jag va helt slut när jag kom hem, kan inte förstå hur dom orkar dansa SÅ mycket!

Jag vet att dom kommer bli jättelyckliga ihop! Min lilla gumma...nu är du fru Sonar! haha Och Andreas, vilket ödmjuk kille! Precis vad lillsnörpan behöver! Vi kommer till Göteborg så fort ni kommer hem från Västindien!

Tack för en underbar kväll!

Det fanns inte mycket tid för fotografering då det under HELA kvällen stod ca 200 personer runt Baha o dansa! Vi passade i slutet på att smita upp på deras podie o sno åt oss en bild!



Hej hej! Nu ska jag dra på mig masken! (smink)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0