Potträning ? ? ?

Vi vet att det är dags att lära lilleman att kissa själv,  ja nu är det  dags att sluta med blöja!  Vilket visade sig vara lättare sagt än gjort! Vi är helt lost på den fronten. Men nu är han ju inte rädd för själva pottan längre vilket för oss är ett stort tacksamt plus! Men nu är ju sommarn här o då är det ju SÅÅÅ mycket enklare att  avvänja honom från blöjan, då kan han springa omkring ute naken! (detta har väl ca 40 pers sagt till oss) Det funkar ju också  skitbra!  Eller inte... Har väl kissat på så gott som hela altan vid det här laget. Så nu undrar vi om dom där ca 40 personerna kan komma ut o hjälpa oss... Är det nån på allvar som har en bra ide´eller ett klockrent förslag så  tar jag tacksamt emot alla  idéer !  Inte för att jag på nåt sätt gett upp hoppet  men lite hjälp på traven skadar ju aldrig! =D  Vi får helt enkelt ge oss f*n på att det ska gå, då brukar det lösa sig! Vi är ju ett team jag o mina älsklingar!

DRÖMBILDEN!                                                           



DET EVIGA SLUTRESULTATET!                              


Imorgon är det Eltons dop och efter det ska vi på 1-års kalas, Maximillians tjej Ella fyller år ! Och inte att förglömma : SVERIGE - SPANIEN! Matchen ska jag o min älskling avnjuta på altan! MYSPYS!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Carro

Vadå skorna är ju jätte fina o jätte Moderna :)) haha.. De fanns i blått oxå ska köpa ett par till dig :) haha..

Jätte fina bilder på Maximillian, men har dock inget bra tips att ge dej om pott-träningen! Tyvärr men det där fixar ni! Ses i morgon gumman hade bäst! pusspuss

2008-06-13 @ 21:52:45
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: evelina

så söt :)





SVAR : tack så mycket kusin <3:)

2008-06-15 @ 23:02:18
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0