Varför inte vara ute o njuta av solen...?

Ni anar inte hur mycket folk det varit på jobbet, fattar inte varför dom inte är ute i solen o njuter!? Vi njöt av solen måndag o tisdag! Måndagen tillbringade vi i Mårängen, badade i sjön o bara myste i gräset! Angelica o Filippa va med familjen Taikon (vi alltså) Tisdagen satte jag o Angelica upp vår nya pool men när tre timmar gått hade vattennivån stigit ca 4 cm (cirka) och vi va tvungna att åka in till stan o köpa studentpresent till vår kusin Emma som tar studenten imorgon! Jobbar till fem så det blir raka spåret dit efter det!

Ni vet den där hemligheten jag pratade om...den sket sig. Carro va ju här hos mig o vi skulle fixa så bra men det fanns inte kvar att beställa på nätet men vi får hoppas hon blir glad för det hon får ändå! HOPPAS!

Funderar på att ta ett kvällsdopp men ställer mig lite tveksam till vattentemperaturen...

Just det, vi köpte tv till sovrummet igår på Media Markt...Magnus missa straffen (ni vet om man sätter bollen i ett speciellt hål så får man pengarna tillbaka) så han är lite frusen idag...(fick sova i garaget igår). Älskling du va ju NÄRA! *smile* Vi skulle ju ha en tv så då kan man ju lika gärna chansa! Så nu är Fotbolls EM på altan räddad! Åhh vad jag längtar men nu är det inte många dagar kvar! Fan vad kul det ska bli! Om Sverige kommer tvåa i gruppen visas deras kvartsfinal på midsommardagen så ni som kommer ut hit då får kanske ta med er Sverigetröja o hela kittet! Kul det ska bli då förresten, hoppas det blir en lyckad kväll....kan dock inte bli misslyckad för herr Spetz har lovat att han ska lära sig spela Jason Mraz "i´m yours" på gitarr tills dess! Visste jag kunde lita på dig! (När han nu läser det här sitter han hemma o svär lite halvhögt för han har egentligen inte alls lovat det) Men det kommer inte hindra honom från att göra ett försök...eller...? =D

Och den här killen ska ta hand om mitt barn på lördag...blev plötsligt lite tveksam....
Fan vad klantig du är Micke! HAHAHAHAHA

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

Hahha, ja du hur ska det gå?, tur att ni litar på oss!! nej vars det ska nog gå bra! riktigt kul om inte annat! men vi hörs av på fredag!! Puss&kram!!

2008-06-05 @ 09:52:21
Postat av: Syrran din ;)

Tjaaaa Syrrran ;))

2008-06-09 @ 21:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0