Carro: du är bäst!

Idag va min vän Caroline o hälsa på! Va så mysigt att bara sitta o prata, det behövde jag verkligen...Okej...vi åt också! Baguetter med massa smarriga pålägg, detta avslutade vi med wienerbröd och...håll i er nu...JORDGUBBAR! Sitter man där och så gott som äter sommar, tittar ut genom fönstret o ser snön lätt falla ner. Då fungerar inte hjärnan som den ska!

Vi ska shoppa lite jag o Carro, förlåt...:Kurre! Vill så gärna hitta en bikini (kanske LITE tidigt) och sen vill jag handla pärlor! PÄRLOR PÄRLOR PÄRLOR! Jag älskar pärlor, gjorde lite ringar häromdagen, så enkelt men så fint... Men Carro, vi kan ju inte bränna alla pengar....inte om man tänker på våra planer...är lite osäker på Micke...men jag förlitar mig helt på dig! DU KLARAR DET! hahaha NEJ, fick nyss mess från dig och det ser ut som vi får förlita oss på Magnus istället! GO ÄLSKLING !

Imorgon ska jag till mitt arbete, mitt älskade arbete! Det ger mig så mycket! INTE! Men vad gör man inte för pengar! =)

Agge: Nu blev det visst inga fler hockeymatcher för er del men vad säger du om att gå o titta på Dolphins? Vi fick ju inte tag i några biljetter till IFK- Djurgården...Ska vi trösta oss med basket?

Nu ska jag kramas med Maximillian innan han somnar!

TACK för idag Caroline, du är en riktig vän!

Kram

Kommentarer
Postat av: Syrran din ;)

Det va synd att dom åkte ur, men jag lovar dom kan fan inte göra mål asså, missa allt, sen va ju den där dommarjäveln helt pantat, utvisning efter utvisning fick dom medans liköping slapp undan alla, men jag träffa ju en kändis det va kul;)
Självklart ska vi gå på basket, får kolla upp imorn när de spelar nästa match!
Så hilma kul för dig att du hittat en RIKTIG vän, för dom är sällsynta...
Kul att shoppa med henne oxå, det kan bli riktig fina köp, hon har ju bra klädsmak.
Men du syster yster ska lägga mig och dega lite nu, vi ses imorn! hälsa mange och maximillian!
kram

2008-03-19 @ 21:00:51
URL: http://filippasmamma.blogg.se
Postat av: Carro

Hahha det där med o äta jordgubbar när det snöar, hahaha det är nog bara du o jag som får för oss att göra :) längtar man till sommarn så gör man :)

Hörre du, ta ett snack me Mange, han får övertala Micke! Vi måste åka, vi kvinnor har oxå våra behov! Eller hur?! haha..

Men tack så mkt för igår det var ju jätte kul! Å tänka sig att Max nu äntligen kan säga mitt namn! även fast det låter som "Kurre" :) hahah..

Hade bäst Gumman så hörs vi!!
Pussokram!!

2008-03-20 @ 11:04:26
URL: http://carolinespetz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0