Ensam hemma!

Maximillian o Magnus åkte precis nyss. Skulle hälsa på Andreas i Krokek, va ju ett tag sen dom träffades och snart drar ju speedway-säsongen igång så då blir det väl inte så mycket tid över för "nöjen". Han är så sugen Magnus, på att följa med Andreas på tävlingarna framöver, helst skulle han väl vilja köra oxå ! =) Titta på speedway är faktiskt himla roligt men nu kör ju inte Andreas i Vargarna längre så vi får se hur mycket  tid vi tar oss att åka ut till Kråkvilan ...  

Vad ska jag göra nu då???? Sugen på att bara sitta o pyssla lite men vet inte riktigt vad jag ska pyssla med....Sen vill jag komma igång med Stieg Larsson böckerna också.... Sovrummet är ju klart nu! Vi sover där och SOM jag sover! Har somnat före klockan 20 (!) varje kväll! Åhh, vad jag trivs! Bara lite speglar o nån hylla som ska upp (slut på IKEA som vanligt!)

Ska nog göra en drömfångare...har börjat på en till sovrummet men sen bytte jag färger där inne så nu passar den inte (!) =) Men det kanske är nån som vill ha den!

Svärmor o svärfar är framme i Brasilien om mindre än 2 timmar...Dom har varit där förut och det verkar vara helt fantastiskt! Längtar redan tills dom kommer hem så jag kan få se på kort! hahaha
JAA, det kan jag göra! Har ju lite kort som skulle behöva komma in i ett album av nåt slag... hmmm....
Nu blev det mycket helt plötsligt...Får ju inte missa Hem till gården 12.25...Magnus mobbar mig så det heter duga men jag tittar ju inte på Andra Avenyn iallafall! ÄLSKLING!!!

Magnus byter jobb om en vecka, det ska bli så himla skönt, mest för hans egen skull...Gå o dröna på Malmen funkar inte nån längre tid, inte för en sån som Magnus som MÅSTE göra någonting hela tiden! Men nu kommer det bli KANON vännen! Du o snuskgubben jobbar ihop igen!

En tråkig sak: Har Ingen Barnvakt På Lördag! Blev ju hembjudna till Christian o Fia på Melodifestival FEST! Såg fram emot det så himla mycket! Har jobbat så många helger o kände att jag va värd den här festen (?) SJÄLVKLART kan vi ha festen här, Maximillian sover ju som en stock så inte för hans skull! Men nu va det ju planerat hemma hos dom, då känner jag mig dum att fråga om folket vill komma hit istället! Eller?!
Jag älskar ju melodifestivalen och så är jag ju ledig o allt!  Äsch, jag frågar....kan ju inte få annat än ett nej som svar...(Vill ju träffa alla!)

SHIT, nu missar jag nästan Hem till gården! Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Carro

Va synd ;/ men det blir ju roligt om vi är hos er oxå :) bara vi träffas allihopa! Vi får fixa chaufför:) Kram på dej gumman!!!

2008-03-11 @ 13:23:25
Postat av: Fia & Crille

Hej Sandra! Självklart kommer vi till er om det inte löste sig med barnvakt! MEN, vi tar med allt!!! Sprit, Mat you name it =). Kramar

2008-03-11 @ 21:31:13
URL: http://abisko08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0