Jag lever!

Okej, Charlotte vann...Låten blir bara bättre o bättre och huvudsaken är ju att min älskling är lyckligast av alla idag!

TACK mina vänner för igår! Pastasalladen va helt underbar, det hade ni gjort bra! Dom hade nämligen med sig pastasallad , MYCKET pastasallad, chips, chilinötter, ostbollar och GLASS! Men den ligger kvar i frysen hahaha Men den väntar på er så ni kan känna er lugna! =)

Lyssnar på BÄSTA skivan nu medan jag skriver. Är lite småförälskad i Lasse Lindh och det hade Cristian snappat upp! Fick en skiva igår och den är underbar! TACK Cristian!

Magnus åkte in till stan, skulle vattna blommorna på Vattengatan och köpa med sig pizza hem! Tro mig, pizza är det enda som funkar idag! Maximillian tittar just nu på Byggare Bob, bytte till Karlsson på taket! =)

Nej, nu måste jag duscha, och slänga in en maskin tvätt!

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Carro

Charlotte äger!! :) Tack för en jätte rolig kväll, tequilan var jätte god :)

Byggare Bob, hmm honom har vi ju inte sett förut?! hahah!

KramKram på dej vännen

2008-03-17 @ 15:08:05
URL: http://carolinespetz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0