Påsk?

Okej, jag erkänner ; när julen närmar sig (eller 3 månader innan det) blir jag som en helt annan människa. Jag ÄLSKAR julen och allt som hör den till. Pynt, gran ,egna julkort, personliga julklappar, glögg och ALLT som kan tänkas! Runt jul njuter jag som mest, då trivs Sandra. Men påsk? Gjorde ett ris utanför huset, gav Maximillian ett påskägg men that´s it. Men nu är ju svärmor o svärfar i Brasilien över påsk och där brukar vi ju tillbringa helgen annars. Men nu känner jag bara att jag inte har ork att engagera mig och för en gångs skull känns det helt rätt. Fick ett påskkort från våra vänner Carro & Micke vilket gjorde mig SÅÅ lycklig. Att man kan bli så glad av ett påskkort! =) Hon hade gjort det själv oxå vilket gjorde det hela mer roligt! TACK!

Ikväll ska jag o min älskling tillbringa tid tillsammans, bara han och jag...Inga räkningar, ingen dator , inget städa och INGEN TV! (Det är Andra avenyn men han lurar sig själv om han tror han ska få se det!) HAHAHA

Jag är ledig imorgon men dom kanske ringer efter mig, min kära moster va sjuk idag o kanske blir hon borta imorgon oxå? Hon kräks...USCH! Krya på dig!

Eva o Lasse : Snart kommer ni hem era kräftor! Hörde att ni bränt er igår, ja, det måste vara jättejobbigt att vara i sol och värme! HAHAHA Vi ses om några dagar, ska bli riktigt kul att träffa er igen! Och Lasse: om det fattas ett par hundra tusen när du kommer på torsdag så har inte jag NÅGOT med det att göra! =)

Allt har fungerat skitbra när chefen va borta, helt oväntat. Annars brukar stället klappa ihop och alla är osams med alla men den här gången va det faktiskt riktigt roligt att gå till jobbet! Det tror jag alla tyckte. Låtsas chefen gjorde sitt jobb ! =) Så Lasse; nu vet du att du även kan ta semester här hemma i Sverige, vi fixar det nu! Efter 10 år! hahahaha

Nu är det en kille på 92 cm som vill ha välling! -" Booook" Det blir nog att läsa lite bok oxå låter det som!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0