REKORD!

Min älskade son slog många rekord idag... Han tjöt HELA vägen hem från dagis (andades väl ca 3 gånger) Skulle INTE hålla mamma i handen... Den som har sett mina armmuskler skrattar nu åt synen då jag bär en fullt påklädd Maximillian hela vägen hem...Som ni förstår gick inte det, han fick fortsätta tjuta...Sen skulle han bara gå på gräsmattan, vilket är j*vligt svårt när det endast finns asfalt! Men det struntade ju han i ! När vi äntligen hittade en liten gräsplätt stod han bara där , helt still, (okej; kroppen skaka lite lätt av all gråt) Vägra röra sig och skriken bara eka mellan husväggarna! Gråten hade vid det här laget övergått till skrik, ett högt sådant! Jag kommer inte ihåg hur vi kom hem men fram kom vi och tro inte att eländet slutar då inte! Att få i honom nån mat va bara att glömma...Men tro inte han ville ha välling...och ingen napp...Helt lugn (på utsidan, på insidan kokade jag som en kräfta i mycket hett vatten) tog jag på honom pyjamas, borstade tänderna...(okej; nuddade väl ena framtanden med tandborsten) , bar in honom i sängen och la honom ner... Det tog 5 minuter innan han somnade, vilket oxå är ett rekord! =) Han va så trött pysen och det är han inte ensam om...

Någon som är sugen att hämta på dagis imorgon? RING MIG!

Puss

Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Hahahhaha ja du Sandra det var kul läsning,,jag hade tårar i ögonen när jag läste om maxen idag!!så mkt skratta jag*L*
Jag VILL hämta på dagis*asg*

Hoppas du fick lugn o ro sen när han hade lagt sej!!

massa kramar moster Helene

2008-03-12 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0