STORSTÄDNING!

Idag fick vi äntligen arslet ur vagnen! Vi är lite krassliga allihop men det struntar dammet i...! Så det va bara på med mjukiskläder, fram med skurtrasan och sätta igång. Just nu har vi en paus, lillkillen somnade, han orkade inte mer och Magnus är & köper ......kebabrulle......Åhh vad jag längtar efter honom! *PUSS*
Måste fjäska lite, han är lite sur förstår ni...Jag spöa honom i Fifa på Playstation och han har lite svårt att smälta det....
Oops, nu kommer han...hahaha Men älskling, jag kan låta dig vinna ikväll så kanske du mår bättre...!

Nej, nu ropar kebabrullen på mig! Och jag är inte sen att skynda mig dit!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Lös Dagens bildgåta på

http://vastertorp.blogg.se/1206352869_dagens_bildgta.html

Tack för din medverkan och ha en trevlig måndag

Mvh

Jocke

2008-03-24 @ 13:04:25
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0