TACK BARNVAKTER!

Vill börja med att tacka Maximillians farmor och farfar för att dom HELA tiden ställer upp och hämtar honom när det krisar! Vad skulle vi göra utan er farmor farfar och mormor! Ni vet nog inte hur värdefull eran hjälp verkligen är! TACK! Och Eva & Lasse; ha det såå himla bra i Brasilien! (Dom åker på måndag och blir borta två veckor!) USCH! =)  Så när chefen är borta ska jag sitta på kontoret! Det ska faktiskt bli himla roligt, att göra nåt annorlunda! Sen att det fattas en så där 2-3 miljoner när chefen kommer tillbaka kan ju inte jag rå för...

FREDAG: MYSDAG! Då ska jag och Maximillian mysa hela dagen! Äta god mat och fruktsallad! Om han får bestämma så spelar vi väl fotboll tills han somnar ! =) Så goo han är den där lille apungen! Han klippte sig igår hos frisören för första gången! Det gick faktiskt jättebra, han va så duktig! Satt o läste skvallertidning och tjatra med de andra tanterna!

LÖRDAG: MELODIFESTIVAL! Carro & Micke skulle komma över en sväng o äta tacos på lördag, det va ju så länge sen! Så haka Hanna, Andreas och Elton också på... KUL! Och sen kommer Christian o Fia oxå! OXÅ KUL! Så jag tror kvällen kommer bli hel lyckad! Äta lite gott och bara mysa! Längtar! Vi värmer upp lite inför den stora finalen nästa vecka, undrar om dom vill komma tillbaka då oxå??? Hoppas det! För älskling: då står HON ju där på scenen igen, din älskade Charlotte! Så f*n mig om jag missar det! Eller??? HAHAHA

Nu ska jag laga lite mat (okej popcorn) men mat låter bättre...! Magnus sover på jobbet så inatt trängs jag med Maximillian i sängen, vågar inte sova själv! HAHAHA Vilken hero till mamma han har!

Sov gott !

Kram

Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Hej sandra!kuligt att du bloggar,för då kan jag se vad ni har för er,för vi ses ju inte så ofta tyvär.........men men kanske inte så lätt när ni jobbar för fullt....Hoppas vi ses snart!!hälsa mange,å pussa på maxen från mej.......massa pussar å kramar från moster Helene

2008-03-11 @ 10:07:28
Postat av: carro

Tack för i lördas gumman, hade jätte trevligt!!

2008-03-11 @ 13:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0