3 gånger på en dag!

Nu har skrutten änligen somnat, skönt för hans skull.Han blev jättegrinig framåt kvällen, verkligen jättegrinig. Men det fick sig ju sin förklaring : Han har ju feber! Stackarn, jag som bara trodde han va trött på mig... Jättehängig va han och tandborstningen fick bli en snabbis idag...Nu har jag läst godnattsaga och sjungit Trollmor, men det va knappt det passa herrn heller...Men som sagt nu sover han och hoppas det bara va en släng och att det gått över tills imorn...Inatt sov han ju ingenting (växtvärk) hoppas denna natt blir bättre, för oss båda...

Mammas älskling...

Kommentarer
Postat av: Angelica

hello sista ;)

tack för i går va trevligt.Får vi göra om snart igen. Tog en sväng på stan innan jobbet idag me, hitta lite mer till filippa ;)

ses imorn! god natt

2008-11-18 @ 22:14:22
URL: http://filippasmamma.blgg.se
Postat av: Angelica

hörrö du nu ska du inte vara sådär,va ju illa tvungen att diska innan jag skulle föra gryta, annars skulle det ju varit ett berg där efter ;)

skulle behöva diska idag, men orka, så himla tråkigt. får göra det imorn el på torsdag. anna å diana(har inte fått svar av diana men hoppas på att hon är på)kommer på fredag och då måste det va diskat ;)

2008-11-18 @ 22:18:56
Postat av: Moster Helene

Hoppas han kryar på sej snart plutten!!



kram kram

2008-11-19 @ 16:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0