En slapp dag i slappt väder!

Idag har vi varit totalt slappa jag o min lillskit! Jag har gått omkring i min pyjamas från 1995, jag lovar den är från 1995, fick den av farmor o farfar på julafton. Minns det som igår. Storlek 158, sitter precis som den ska, lite slapp i resåren men hur skön som helst! Maximillian fick kläder, vill ju inte skapa mer men än han redan har fått.

Han grina till sig lite på kvällen och ville absolut inte lyssna på mig. Han tror att det tar max 3 minuter att steka pannkakor, ja 1 pannkaka kanske. Inte går det fortare när han kastar nappar och diverse leksaker i stekpannan, men det gör det ju iochförsig när han med hjälp av dl-måttet häller ut pannkakssmeten i diskhon. Bara synd att det sen inte finns pannkakor till alla, men det är ju absolut inte hans problem...

Jag älskar ju After Eight men p.g.a. mitt illamående har jag inte kunnat äta en enda, trots att paketet legat i skåpet 3 veckor nu. Men idag mådde jag skapligt så jag tog en chansning. Åhhhhh gissa om det va gott, vräkte i mig 6 stycken på 3 sekunder! JAG VA I HIMLEN! Ja...i 25 sekunder ungefär innan halsbrännan satte igång! Hahaha Vad var det jag sa för ett tag sen : "- Bara jag inte mår illa, sen kan jag må hur som helst, men bara jag inte mår illa" Hahaha Det fick jag äta upp snabbt idag när halsbrännan smög sig på. 

hej hej

  


Kommentarer
Postat av: Majje

Jag har åxå ätit pannkakor idag! :)

Jag hade i lite kardemumma i smeten för å testa.... Supergott!

När ska vi ha pyjamasparty då...? Haha



2008-11-18 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0