Klippa luggen!

Vi har precis ätit frukost, min sötegris o jag. Han har ärvt min tenojja så te med honung i serverades till mackorna. Ska klippa hans lugg snart, väntar ett slag för just nu ligger Simba o myser i Maximillians knä! Måste ju ta nya kort på dagis imorgon, dom andra försvann när fotografens hårddisk gick sönder. Synd...

Va ju hos barnmorskan igår! Ni kommer väl ihåg att jag gjorde mig fin och raka bort vinterpälsen för detta speciella tillfälle. Vi kom dit o jag började småsvettas lite VILL INTE, VILL INTE...Men vi prata o prata, hon snodde lite blod, vi fortsatte prata, skratta ...skratta mycket faktiskt. Hon fyller i min journal, alla mina uppgifter som längd, blodvärde o vikt o så. Okej att jag tycker jag blivit lite rundare men 166 kg va väl att ta i! Hhahaha, vad vi skratta, hon skrev fel på längden o vikten! 166 kg och 55cm lång : VILKEN PANGBRUD! Men sen fick vi gå...UTAN DET DÄR OBEHAGLIGA! YES!!! Men nu har jag ju rakat av vinterpälsen helt i onödan ; tur att det inte varit kallt! Bitter! Nej, Magnus blev ju lycklig ett par dagar iallafall, det är ju alltid nåt!

Köpte hem en ny pulka till Maximillian, hur ofta är det snö i detta land nu för tiden?! Förra årets pulka gick ju sönder, vilket är lätt hänt då man åker pulka UTAN SNÖ! Det va stora hål i den...oopss...
Vi drog ett par varv på gatan, eller Magnus drog och jag o Maximillian satt i!
 
Det här va kul!


Inte lätt att dra någon på 166 kg!

Har jag sagt att jag längtar tills på lördag? =)

Sätter upp julgardinerna idag! Så det så Magnus! ;)

Tar nog inte av mig pyjamasen förrän vi går ut o åker pulka sen...hmmm...ja...

Ha det! 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hahahaha 166 kg :) kanske dax att följa med mig till viktväktarna :) så söt hjärtat

2008-11-26 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0