Upp och ner

Just nu mår jag som en berg&dalbana...Ena dan :hur bra som helst, andra dan : som om jag fått stryk av ryska maffian (titta på csi igår). Men dagens prognos är relativt säker vad gäller kräks!

Ska ju på kalas så då passar sig ett gott humör har jag hört. Har dock stor brist på gott humör för tillfället. FY vilket humör, jag hugger som en haj, varken roligt för mig eller den stackarn som får ta emot bettet! (oftast Magnus) Men idag har jag kompenserat honom! Yes, idag har jag rakat benen! Jag säger att det är för Magnus skull men i själva verket är det ju för att jag ska till barnmorskan på tisdag! Men vilken pers att ta bort min älskade vinterpäls, fick nästan ryggskott (tog ca 45 minuter), varmvattnet tog slut lagom tills jag skulle skölja ur balsamet och om det inte blivit stopp i avloppet så är det ett mirakel. Men nu är det gjort och tro mig: det va "mansvarning" på mina ben. Visa några tjejer på jobbet, trodde Gunitha skulle spy: hon såg mycket skeptisk ut samtidigt som hon tyst säger : "-Oj...vad mycket" Jag trodde stackarn skulle svimma, blev nog ingen kvällsmat för hennes del när hon kom hem! Majje däremot bara garva! Skaffa blogg Majje!

Igår kolla vi på dansbandskampen...Vet inte om man ska skratta eller gråta, vi skratta mest!

Jag längtar tills nästa lördag! JULBAK! Så himlans mysigt, ska ju julpynta på fredag oxå så förhoppningsvis är stämningen total!

 Min älskling med sitt älskade russinpaket!

Han kommer med så roliga kommentarer att det är svårt att sluta le! Imorse gled osten av mackan och då kläckte han ur sig "-åhh kära nån" Inte irriterat utan snarare bekymrat.hahaha
Sen satt han o läste (titta på bilderna) i leksakskatalogen och efter att ha frågat mig 1024 gånger vad allt är för något orka jag inte svara längre så jag fortsatte läsa min tidning. Då klappar han mig försiktigt på kinden och säger "-Titta då lilla gumman" Då brast allt och jag börja skratta som en tok!

Nu ska jag blåsa håret!

Jag lär frysa ihjäl om benen! BRRRRRR!

Kommentarer
Postat av: Majje

Ja, jag ska väl ta tag i det där med blogg nån dag kanske... Jag vet ju att EN kommer läsa den iaf, alltid något. ;)



Jag kanske förstör något här nu, men jag vill minnas att jag läst att russin kan vara farligt för små barn. De innehåller ofta svampgift, tror det var nåt sånt iaf!? Med tanke på hur många ggr jag läst om russin här så... ;)



Förresten så tycker jag dina lurviga ben är/var tuffa! :D Men du kanske bara fastnade lite mycket för uttrycket "att gå ut och svänga sina lurviga"? Hehe!

2008-11-23 @ 12:57:13
Postat av: Fia

Åh va go han är maxen =)! En annan hade en bakfull karl till fruksot imorse, haha inte lika mysigt men skratta fick jag göra! Längtar till på lördag, knäckreceptet är i hamn! plockar upp dig utanför jobbet.. Kramar

2008-11-23 @ 13:30:29
Postat av: Thess

hahah han är ju bara för go asså:-D du får nog köpa dig ett par benvärmare gumman ler

2008-11-23 @ 16:15:01
URL: http:// prinsesstess.blogg .se
Postat av: Madeleine

Vad är det för fel på dansbandskampen SANDRA? Bara älskar Scotts och larz kristerz så jäkla bra :) Jag vet att du är lite smygkär i sångaren i Larz Kristerz :) Och Maxen är lika söt som vanligt :) Och du med hjärtat!!!

2008-11-25 @ 09:54:22
Postat av: Sandra

Majje : Tro mig, jag skulle läsa din blogg frenetiskt (är det ett ord?) Men du kan väl komma hem till mig nån dag så kan vi diskutera det mera! Jag mutar dig med pepparkakor för du vet väl att du får stå för saffransbullarna DOM VA OSLAGBARA!



Fia : Magnus läste kommentarerna före mig o säger högt : "- Jag skulle vilja se Cristians lever" haha Han är nog bara avundsjuk för att inte han kan (får?) hinka litervis (?) med öl! hahaha Han längtar till lördagen lika mycket som jag, om inte mer! Det kommer bli jättemysigt så länge vi håller Carro borta från knäcken...och ugnen...ja, allt som är varmt. hahaha



Thess: Benvärmare! Bra Thessa ; det ska jag önska mig i julklapp! Hur ser dina ben ut? Erkänn nu! haha



Madde : Din lilla nörd! Jag lovar att det va du som skicka in det där kortet till han i Lars-Kristerz och fråga om han va singel! Jag lovar! hahaha Men vad är det för j'vla fråga då? KLART han är singel! Go for it Madde! Eller är det han med ryamattan på bröstet du är mest horny på? Äsch, du får dom allihop! hahaha





2008-11-26 @ 09:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0