Vänder det nu?

Mår illa....men spyr bara på morgonen, vilket gör mig oerhört tacksam! Idag är jag ledig,jag och lillplutten.

För ca 30 sekunder sen:
"-Mamma, måste äta russin nu"

Hahaha, tror han jag gick på dom där hundögonen? Han har ont i magen så det räcker, idag skippar vi russinen.

Jag har börjat med mina julklappar nu! Det är det bästa jag vet och tänk då innan, när jag varken haft ork eller inspiration till att starta, så dåligt jag mådde då! men nu kör vi! Nu dyker idee´rna sakta men säkert upp! Lämnade ju in min symaskin som inte ville mer så hoppas för guds skull att den funkar som den ska nu!

Igår va jag o syster på stan, gjorde av med lite pengar och sen va det personalmöte på jobbet 19.30! Usch, jag vill verkligen inte va kvar där, hela stället gör mig deprimerad! Tur att det finns några somgör det lite lättare...Men fårväl göra allt för att stå ut några månader till för efter mammaledigheten ska jag ALDRIG tillbaka dit! Spännande med nytt jobb!

Jag tittar ju på Bonde söker fru! Men jag undrar vilken sommar dom spela in allt? Solen skiner ju i varenda j'''a avsnitt! jag kommer knappt ihåg en dag då solen ens titta fram lite, och dessa bönder skaffar sig en bränna utan problem... Äsch...Bara avis...

Nu ska jag tvätta! Första maskinen på en månad för min del, jag älskar att tvätta men mitt "tillstånd" har gjort det smått omöjligt att klara av dessa hushållssysslor! Tur att min älskling kan det... och lite till!

Jag kan inte sova om nätterna. Okej att jag drömde innan men NU...är helt slut på morgonen...

hej hej

Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Hej gumman!!skönt att höra att du mår bättre nu!!!



kram

2008-11-18 @ 18:41:05
Postat av: Majje

Bra att du står ut ett tag till hos oss. ;)

Kommer sakna dej massor sen ju. :( Du får börja slamma... Hihi!



På tal om russin så lyssnade jag på Christer i P3 idag, en kille ringde in och berättade att han nästan i hela sitt liv trott att russin växte på russinbuskar. Å ändå jobbade han inom restaurangbranschen å så, gissa om han skämdes järnet då han fattade hur det låg till! :D :D

2008-11-18 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0