Vilka vänner man har!

Vi bjöd hem Fia & Cristian på lite käk idag. Grilla lite oxfile´, potatisgratäng och lite annat smått&gott! Inte nog med att dom är trevligt sällskap, dom hade med sig en hel korg full med presenter! Jag är fortfarande mållös... Det va inte det att dom hade med sig presenter utan det va hela tanken bakom. Tanken som visade att dom verkligen bryr sig...och då menar jag verkligen bryr sig! Magnus fick en pappa-bok (ska nog oxå läsa den) Maximillian fick en film, och där slog dom huvudet på spiken: Rorri :hela familjens nya favorit + en "busbiljett" haha (där tänkte dom nog inte till riktigt noga innan) haha. Jag fick en hel blandning med underbara ting! Tidningar, bodybutter, skumtomtar, en vodoodocka som jag älskar starkt och det bästa av allt: FÄRSKA KANTARELLER! Jag har varit så sugen på kantareller och så ligger den där framför ögonen på mig: en hel påse! Kan man göra en gravid kvinna (tjej) gladare!

Jag har verkligen haft en jättejobbig tid bakom mig och hoppas av hela mitt hjärta att det vänder snart...Men det är vänner som dom här som gör allt mycket lättare!



Och Maximillian, hur glad va inte han?! Han busa konstant i 3½ timma, nej säg 3 timmar, sista halvtimmen läste Fia en sisådär 17 böcker innan hon borsta hans tänder! Jag satt o ventilera mina känslor för Cristian STACKARN! =) Och det här är bara i början av graviditeten, han lär ju va helt knäckt redan i v.21 om jag ska fortsätta såhär!


 Sista grillningen för iår! ?

 Helt otroligt!

 Maximillian lutar sig tillbaka och lyssnar på godnattsaga # 12.

Ett stort tack för ikväll mina vänner! TACK!

 
Nu ska vi se om Maximillian vill sova snart så jag kan äta mina skumtomtar...

Sov gott...

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack gumman :) Jo ja känner mej faktiskt lite bättre nu!

Åh va mysigt ni såg ut att haft! Synd att vi inte kunde :( Men det kommer fler ggr! snart!!

Saknar er!!!

Pussssar!

2008-11-12 @ 16:24:22
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0