Hur ska detta gå?

Är hemma från jobbet idag IGEN ....Maximillian är sjuk IGEN... Jättesnorig och ögoninflammation, kan inte låta bli att tycka synd om den lilla skrutten men som tur är går det ingen nöd på honom! Han vet inte hur man tar det lugnt, han kan det där med att busa! (just nu meckar han med skivarn så vi får väl se hur bra den fungerar sen med allt intorkat snor)

Åkte ner på stan igår när Magnus kom hem från jobbet...Shoppa ett par nya stövlar (Obs 249:- på Wedins) , nya grå strumpbyxor, och håll i er nu : nya träningsshort, träningst-shirts och en INNEBANDYKLUBBA! För idag smäller det...Jag o syrran tänkte visa vad vi går för på planen hahahah Åhhh shit, vad har jag gett mig in på?
Tränar skittider 20.30- 22.00 och min buss hem går halv tolv! Vet inte hur jag ska få ihop det...hmmm

Just det! Va ju ute i lördags som bekant! Hade en jättetrevlig kväll trots ett litet missöde under kvällen... =(
Men här har ni lite bilder !

   

   

 Ingen dålig frukost jag fick dan efter! =) Sov ju hos Micke o Carro! TACK! Micke stackarn hade städat efter oss, diskat alla glas och bäddat min säng! VILKEN KILLE! Tack Carro för en jättetrevlig förfest och tack resten för resten! PUSS

Efter frukost gick jag och Carro till Folkparken o käka glass

Måste ju visa mina fina tofflor jag har fått av min mormor! Hon har väl gjort en sådär 25 par åt mig men dom här är mina favoriter!  Jag älskar dom!   

Nu ska jag torka lite snor ser det ut som!

Ha det och önska mig lycka till inför ikväll!

Shit, vad har jag gett mig in på....

Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Hallå där!!!det kommer att gå bra på innebandyn serrö:)



man måste ju komma å kolla på nån träning nu ju...hehehhehehehehehhehe



åå inte tala om matchernaasg



ha det bäst så hörs vi......



hoppas maxen kryar på sej snart,,,han kanske vill åka den LILLA bilenasg



krama han från mej...

2008-10-02 @ 17:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0