Storhandling!

Jag ska inte skriva nåt långt inlägg om storhandling men när vi ändå är inne på ämnet: (?) "Tycka-synd-om-Sandra" så har jag något att berätta. Okej, jag o Magnus va o storhandla. Vi blippa (inte jag, Magnus, är så rädd för att missa nåt) vagnen växer...och växer...och växer. När den äntligen är full o lite till är det som bekant dax att betala. Jag va den som skulle ta med mitt kort så det va bara upp med plånboken och OOOPPPSSSS. Var är kortet? Jo, smartast i stan hade lagt det löst i en annan väska. ALLA DESSA J*VLA VÄSKOR! Ni som känner Magnus vet att han inte ofta blir arg, knappt frustrerad, men NU, nu snackar vi "om-blickar-kunde-döda!

"-Jag sa ju åt dig att ta med plånboken" (Magnus med blicken)
"-Jag gjorde ju det" (Sandra försöker skoja lite men helt fel tajming)

Magnus åker iväg och får låna pengar av sin pappa (tur pust) Jag väntar i affären medans han åker. Kycklingen börjar tina och pommen börjar droppa....Äsch, jag tänker nu kör vi; och blir helt jätteglad av att bli släppt lös på Maxi ensam! Hitta massor med saker men inte blippen...Den har stjärnan i gänget (Magnus) tagit med sig i all frustration! Hahahahaha

Han kommer tillbaka efter ett tag och lite rikare! Nu är han sig själv igen o vi kan skratta åt eländet! Jag tar vagnen som förövrigt är JÄTTEtungstyrd, tar sats i mina nya stövlar och sträcker mig! Sträcker mig som f*n i ljumsken! Det gjorde verkligen jätteont men sa det bara lite tyst och försiktigt till Magnus. Han flinar lite och man ser i blicken vad han tänker :"vilken vältränad tjej jag hitta" Då kan ni förstå varför hans frikort är Susanna Kallur! Det är musklerna han vill åt! =)

Men tillbaka till att tycka synd om mig...hur ska jag kunna träna imorgon...?Jag har ju ont ju...

Bästa medicinen :

Vill att han ska vakna, hann inte säga god natt...Men ska gå in o puss på honom lite!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: moster Helene

hahahhaa

ja du skriver ju så jävla helfränt i din blogg:)

hoppas det känns bättre i ljumsken så du kan träna idag............

kramas

2008-10-09 @ 10:19:17
Postat av: Majje

Haha, vad skojigt jag hade åt det där då...

Jag å Martin var ju på Ikea en gång å jag hade glömt att överföra alla pengar som jag borde... Det var en riktigt jobbig situation, men vi lämna das vagn på das lager, for hem å tjöt (nja, men nästan) å åkte dit o skämdes lite dan därpå igen. :D

2008-10-28 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0