Dagens outfit! ? !

Tänkte köra en Dagens Outfit! Hhaha skoja bara! Nej, jag vill helt enkelt tacka alla som gratulerat oss genom mail, telefon och riktiga kramar! Nu kör vi o hoppas på det bästa!

Jag jobba idag JAG JOBBA IDAG! Vet inte hur det gick men vad f*n, jag lever! Nu när dom flesta på jobbet vet om min situation (?) så känns allt mycket bättre. Om dom tyckte jag va en bitch innan...vänta ett par månader hmmmm. Jag säger som en kund sa åt mig : "-Du är barsk men rättvis" (Klart jag blir barsk när du inte gör som jag säger gubbe!)

Magnus köpte ju sådanadära (är detta ett ord?) mirakelarmband på apoteket som ska lindra illamående vid graviditet och dom hjälpte massor INTE! hahaha vilket skämt, kunde ju lika gärna kastat pengarna i sjön (eller gett dom till Madde direkt för hon hade f*n hoppat efter). Appråpå Madde, nu kan det inte dröja många dagar tills domen kommer....

Man skulle kunna tro att allt är elände här hemma...hela tiden...men vi trivs med alla dessa baciller o infektioner o influenser o så....Simba fick ju åka till doktorn i söndags. Min stackars bebis. Nu har han sån där plastsak på huvudet och han skäms jättemycket...och blöder jättemycket...överallt

 Plutten...

Jag är beroende..av Miami Ink...



Såg Obama hålla tal på tv igår...blev helt tagen...kunde inte sluta titta. När han talar undrar man : måste saker o ting vara så komplicerade egentligen? Det va flera gånger håret på armarna bara reste sig. På tal om kroppshår: Jag raka ju håret på benen när jag hade innebandyträning men måste jag verkligen göra det nu när jag ska till barnmorskan? En person? Räcker det inte om jag gör det strax innan jag ska föda? Eller är det taskigt...för det är verkligen mycket nu...Får tänka på saken...kommer ju frysa sen ju...

Vill ni se en bild på min trognaste läsare? (undrar om han blir arg, äsch , det är bara att skicka med Magnus ett par ägg så blir han glad...eller en Brynäsmugg eller nåt) Vi chansar! Här är han :


 
PH även kallad snuskgubben! OBS! Han är absolut ingen snuskgubbe men säg inte det till honom, vi låter honom sväva i ovisshet.

Imorgon¨åker grisarna (Agge, Henka o Filippa) till värmen...Ha det bra då...ja, jag är bitter...


Kusinerna...om en vecka: En solbränd och en lite mer åt det bleka hållet....

Kom på att jag inte berättat om mitt toalettbesök...mitt spännande toalettbesök men det gör jag imorn...Varnar Cristian först så han slipper läsa det!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0