Idol eller nåt...


Magnus tvingar mig att kolla på Idol (hahahaha eller tvärtom) Men jag kan ju göra 2 saker samtidigt så jag skriver några rader.

Har ju inte ens nämnt kanelbullensdag, va ju en vecka sen...Alla dessa dagar HUR KUL SOM HELST!

                              

Min bulle va snustorr medans deras fortfarande va ljumna och färska! Syns det...?

Fick gå av träningen igår... Det gick inte, gjorde för ont. Till råga på allt så skada Angelica knät, trodde f*n det det gick sönder helt. Riktigt läskigt! Men hon är ju så sjukt envis den lilla skiten!

Jag. Maximillian och Magnus va på kvällspromenad häromkvällen, Maximillian ville gå till kyrkan sa han. (Vet inte vem av barnvakterna vi ska ta ett allvarligt snack med...hmmm) Men vi gick upp till hästarna vid Kullerstad, tyvärr tog vi fel väg så vi kom aldrig fram till kyrkan ;) Tur att Maximillian inte kan läsa. Men vi gick förbi ett helt jätteläskigt hus. Stort som fasan och jätteläskigt men så fascinerande...riktigt scary faktiskt. Kändes som det stod ett spöke i var och ett av alla de 13 fönstren...Tänkte jag kunde ta med mig Madde på en "promenad", så kan jag skicka in henne, för hon är ju hur lättlurad som helst. "-Men Madde, jag såg faktiskt en pizza därinne som bara va 1 ½points. Jag lovar! Gå in o titta får du se, jag väntar här så länge."
Jaa, kan funka....hmm

 Min lysande stjärna! Förlåt ...stjärnor!

 Världens BÄSTA! VÄRLDENS BÄSTA!

Magnus gav upp Idol, gick ut i garaget. Joo, det är ju där spänningen finns!? (Han skulle faktiskt måla mina loppis fynd så kan nog få en o annan spydig kommentar efter han läst det här.) Men den risken tar jag! =)

Ledig imorgon! Då ska jag o Maximillian ha en MYSDAG!

Har ju tyvärr inte tv8 och inga biljetter fanns det kvar till matchen imorgon så det får bli sportradion för min del...

Ha det!








Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag vill ha den där pizzan :) visa mig vart!!! hahahaha

2008-10-12 @ 14:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0