KOnstigt...mmm det kan man säga....

FÖRST: MIN blogg, MINA känslor. Jag skriver vad jag vill och känslorna kan jag tyvärr inte styra över. PUNKT!

SEN: Bada för första gången iår! Micke & Carro kom ut o hälsa på i värmen! MYS! Och efter maten åkte vi bort till Mårängen o doppa våra kroppar! Inte alla då, Micke va öldrickande barnvakt åt Molly! =) Tog inga bilder men tänkte sno några från Carro sen! =) Det va jättetrevlig och på kvällen skratta jag så jag storkna! hahaha Åt vad håller jag för mig själv!
TACK så mycket för en jättetrevlig dag o TACK för de fina presenterna barnen fick (+MIN present!)! Gulliga ni är!

Micke lärde Maximillian, förlåt; Maximillian lärde Micke alfabetet och titta vad han kunde sen!


Va på möhippa i lördags, kunde tyvärr inte va med hela dagen men middagen va supertrevlig! Vi käka på Villa Fridhem och bruden va lite för snygg i mitt tycke! =) Men klä ut henne till nåt riktigt fult o jag lovar dig att du inte kan gå på en vecka!
Hahaha


På lördag gifter du dig, jag ryser i kroppen! *LYCKA*

Häromdagen va järngänget här! (Mamma,mormor,Agge o Filippa) Vi tog en heldag o på eftermiddan titta solen fram så vattenspridarn sattes på. Försökte få ungarna att springa i den men ni kan nog gissa vem som blev blötast! RÄTT GISSAT!



Maximillian är på dagis, han började i tisdags efter att ha varit ledig hela sommaren! Han har längtat efter sina kompisar o fröknarna va jätteglada att se honom! Här har vi min söta söta SÖTA son innan dagis i tisdags!



Nu är Fia på väg ut, ska åka o bada när jag hämtat Maximillian på dagis kl 14 men ska hinna äta lite innan vi åker dit. Ska möta henne i Ica snart, därför blev det ett litet hattigt inlägg! Hoppas jag inte kommer försent! =) Ooooppps!

Kram S

Kommentarer
Postat av: Evelina

hej!

nu tänkte jag fixa det men jag kommer inte in på din blogg.. Har du skrivit allt rätt . Skriv om email och lösen. Sen måste jag fråga loggar du in på blogg.se eller någon annan sida?

Vilken krångel hehe :p

KRAM.

2009-08-06 @ 17:44:25
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Moster Helene

Tack för fikat sist!!!Kan lova att jag va nervös att hoppet skulle komma här...hahahaha!!! Men guuuu så söööt hon är då,,,å skratta kan hon visst oxå nu,,,,,,det går undan vill jag lova:)



kram till er!!!!!

2009-08-06 @ 19:11:43
Postat av: carro

Hhaha tack själva! Det var super mysigt! OCH roligt :) hahahah! Nu har ja lagt upp lite kort du kan sno :)

Nej nu ska ja bege mig till jobbet! Hoppas ni haft en underbar dag i solen! Massa kramar!

2009-08-07 @ 14:04:53
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Evelina

sv: ja tråkigt :(

Aa hoppas det funkar , ska testa nu annars vet jag inte vad som är felet :o

KRAM

2009-08-07 @ 22:06:23
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Evelina

tråkigt jag kommer inte in på din blogg, det står att lösenordet eller emailen är fel.. Har skrivit om flera gånger :(

Vet inte vad jag ska göra.. :(

2009-08-07 @ 22:08:44
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0