NU ska vi äntligen förlova oss! Eller...????

Jo, om man ska ta Magnus på orden från imorse så ska vi det men isjälvaverket NEJ, det ska vi inte... =(
Satt o käka frukost i morse när Magnus säger:
"-NU kan vi förlova o gifta oss älskling"
Med mackan fastsittandes i halsen får jag ur mig:
"-VAAAAAA?
Då tittar han på mig, som förövrigt nu hunnit bli blå i ansiktet för att mackan inte riktigt lossnat än, och säger som om det vore det självklaraste i världen:
"-Jaa, nu är ju prinsessan Madeleine körd.
Sen fortsätter karljäveln att äta på sin ostmacka med gurka som om inget hänt!!!

Vad händer nu? Det undrar jag!





Peace out!
S

Kommentarer
Postat av: thess

hahaha...hoppas mackan lossnat gumman ¤ler¤

Återstår att se, är ju på tiden nu tycker jag =P

PUSSSS.

2009-08-12 @ 15:36:55
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: virre

hahahahaahaaaaaaaaaaa jag dör!!!!!!!!! fyfaaan vad jag garvar!!!! underbart svesse!!! nej allvarligt..klart du ska få en ring på fingret.. jag försöker att få till den 2:a och sista ringen på mitt finger...går inte vidare bra.... skärpning killar!!!!!!

2009-08-12 @ 16:10:49
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Fia

Haha.. gissa vem som höll på att sätta mackan i halsen här hemma när jag läste rubriken ;). Ja Mange ta tag i det där nu, har ju kirrat tal och allt ju!! Puss på er

2009-08-12 @ 18:12:56
Postat av: farmor

Va kul är de nåt på gggg är gärna med o firar faktiskt på tiden tycker jag med.....

2009-08-12 @ 21:03:15
Postat av: Syrran

JAAA gift er. Jg får aldrig gå på bröllop och det jag mest av allt skulle vilja uppleva så är det erat. Jag längtar ;) Men jag skulle inte våga om jag vore dig, tänk att det är jag som fixar möhippa ;) hihi ;) Scary ;) Min fantasi sprudlar ;)

Hösr imorn! Kram Kram

2009-08-12 @ 23:19:13
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Fick en klump i magen när jag läste rubriken..aa nu är det f-n på tiden tycker jag :) Mange ta tag i det här nu :) Och tänk på Agge som vill fixa möhippa som jag VILL gå på :) hihi på med ringen

2009-08-13 @ 11:09:18
Postat av: Majje

HAHAHAHAAAAAA! Det e min humor det! :D

2009-08-17 @ 16:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0