Äntligen! Och den här gången menar jag allvar! =)

Jag vet att jag är lite seg av mig men äntligen är hon här! Midsommardagen tittade hon ut, Molly Maya Sandra Svensson, och ingen kan vara lyckligare än vi! Maximillian är helt lyrisk över sin lillasyster, det blir många pussar o kramar på en dag! Världens bästa Maximillian! Allt gick bra, hon föddes 13.49, vägde 3615 g och va 52 cm lång! Vi åkte hem från sjukan morgonen efter, kändes hur bra som helst att få komma hem och börja vårt liv som 2-barns föräldrar!
Shit, 2-barns förälder, FRÄNT! =)
Tack för alla gratulationer och för allt fint hon (och Maximillian) fått!
Vi är så lyckliga och känner att det är precis såhär vi ville ha det, 2 friska barn, ett hus dom kan växa upp i med 2 kärleksfulla föräldrar som älskar sina barn mer än nåt annat!
Det här har vi gjort bra älskling!
Älskar dig Magnus!


Precis hemkommen från BB! 1 dag gammal, mammas sötnos!

   
   

 



Ska försöka bli bättre på att blogga nu, så ni som är intresserade kan följa vårt liv! =)

Hoppas ni mår bra mina vänner!

KRAM S

Kommentarer
Postat av: virre

härligt att du är tillbaka i bloggandet..jo som sagt jag hörde rykten om att hon har anlänt...så fina bilder du lagt ut...vilka sötisar du har där hemma.. med oss är det bara bra, jonte växer och fröjdas...lite gnällig nu bara med det är ingen fara och det går ju över...ta hand om er och pussas mycket det är bra för hälsan...kram

2009-07-10 @ 22:46:08
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: madde

Hej tjejen!!!

vad söt hon är en kopia av sin bror :)

skönt att allt är klart o gått bra.

passa på o njut tiden går dubbelt så fort med

2 barn... paulina är redan 1 år :)

Ha det bäst o hälsa alla

kramar från hela familjen

2009-07-10 @ 23:34:24
Postat av: thess

Åå vilka sötingar =D

Hoppas vi ses snart igen, längtar så dant efter er.

Puss gumman.

2009-07-11 @ 12:27:52
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Evelina

sv: JAAA äntligen har du börjat blogga! har längtat hehe :)

Aa vi ses snart! ska be mamma ringa dig och fråga när vi kan grilla här :D



KRAM!

2009-07-11 @ 12:58:43
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Så fina bilder! Så underbart söt hon är eran lilla tjej (ja brorsan oxå så klart =)) Kan förstå att ni är lyckligst i världen!! Kramar

2009-07-11 @ 15:43:49
Postat av: jenny

oh vad kul hittade till din blogg. Ett stort grattis till lilla Molly. Så himla söt.

Får vi ta en fika någon dag tycker jag nu när vi båda går hemma. Ha det så bra kram jenny

2009-07-11 @ 17:42:21
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: Emma kusse

så himla söta bilder =)=) o gud vad lika dom är maximillian och molly =) grattis =)

2009-07-12 @ 12:36:59
Postat av: Jessica & Alva

Gud så lika, hon är lika söt som sin bror.. Grattis till er! Det gjorde ni bra! Kramar

2009-07-12 @ 17:29:21
Postat av: Majje

Kul att se mer bilder! :)

I'll be here! Det vet du. :)

2009-07-12 @ 22:14:13
Postat av: Fia

Världens finaste lilla familj =). Nu är vi på svenskmark igen och jag sov till 12 idag ;). semester å jag älskart =)! Saknar er, puss puss

2009-07-14 @ 12:30:31
Postat av: Helene K

Hej! Vad kul att du är tillbaka =)

Fina ungar ni har, jag bara längtar efter att få träffa er. Hoppas det kan bli en grillkväll vartefter, eller en fika.

Tack för inlägget, hihi mina höfter kommer nog att va ännu tjockare efter semestern :)

Ha det bäst och njut av varje dag,tiden går som sagt väldigt fort, (tycker inte det är längesen grabbarna var så små;) det är ju bara typ 20 år sen) Hahaha

Kramisar till er alla



2009-07-18 @ 23:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0