Stoppa tiden!!! SNÄLLA!

Det har ni aldrig hört nån säga förrut va? "-Vad fort tiden går!" Hmmm Men på allvar: VAD FORT TIDEN GÅR!
På lördag är Molly 1 månad, va det 1 månad sen jag ploppa ut den lilla fisLisan? (Ungefär som om det är så lätt att föda barn att dom bara ploppar ut!?) FisLisan är hennes nya namn, vet inte vad jag har ätit som får hennes söta lilla stjärt att låta så konstigt! =) Cristian: du som tror att flickor inte fiser ska nog inte träffa Molly på ett par dagar! hahaha

I måndags åkte jag, Maximillian, Molly o mamma ut till mormor o Olle i husvagnen i Stegeborg. Mycket trevligt om ni frågar mig men frågar ni typ alla män på campingen så tyckte dom nog det va trevligare när vi åkte. Min söta OBLYGA son vill ju gärna spela fotboll så fort tillfälle ges och ju fler som är med ju bättre! hahaha Det va inte många som kunde säga nej till guldlock, vilket dom nog ångra när hjärtat började slå lite väl fort!  =)
På vägen hem hade jag AC´n på på högsta, tyvärr kände jag inte att det blåste iskallt på brösten för att solen låg på samtidigt, men när jag kom hem sen kom SMÄLLEN! Feber, frossa, ont i hela kroppen & stenhårt bröst = MJÖLKSTOCKNING! Så nu har jag legat hemma som en frusen,svettig,frusen,svettig,frusen,svettig grönsak! Idag mår jag mycket bättre o imorn bär det av till Katthult!

TACK ÄLSKLING FÖR MIN BIL! (Du får nog skriva upp hur AC´n fungerar, skriv det på samma lapp som visar höger & vänster så är jag mycket tacksam!) ;)



Sitter o matar Molly, förlåt; FisLisan samtidigt o så fort
jag publicerat blir det ett bad innan sovdax! =)


Sov gott mina vänner!


Snodde en bild från Agges blogg på sötnosen, har visst varit lite dåliga med kameran härhemma! =(
Kram S

Kommentarer
Postat av: virre

men sandra då...ac på de stackars bröna...ja och som man bäddar...stackare... förstår att du haft ont...skönt att det är bättre. kram

2009-07-16 @ 20:35:42
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Angelica

Hello Mästerfotografen här ;)

Hur mår ni? Vi måste ses snart.

Ring! Kram

2009-07-16 @ 21:45:19
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nemen har du fått en egen bil! Najs! :)

Mjölkstockning lät inget skönt :S Hoppas du mår bättre nu!

Herre gud är det 1 månad sen, shiit va fort tiden går! Hoppas ni mår bra hela familjen? Hör av er när ni har tid o lust att ses :)

Kramar

2009-07-17 @ 13:23:41
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: jenny

Så söt hon är. Det är inget roligt med MJÖLKSTOCKNING.Hoppas du mår bättre nu. ha det bra kram jenny

2009-07-17 @ 19:37:38
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: Mormor!

Har du inga fina kort ifrån Katthult? Kram

2009-07-20 @ 11:10:01
Postat av: Angelica

Hi Sis ;) Imorgon blir det shopping för hela slanten, då ryker lönen vi inte ens har fått än ;)

ha det bäst så ses vi imorn. pussa fisarna från mig!

Kram

2009-07-21 @ 10:24:55
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hello ;) x-smalen satt perfa med smalen va skitstor. Men men så är det. Vad hitta du för linne?

Ska ni göra nått i eftermidda/kväll? Tänkte om vi sskulle komma förbi å hälsa på en sväng ;)Ring sen! Kram

2009-07-25 @ 08:26:07
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0