Stoppa pressarna!!!!

Ni kommer inte tro det men det är sant! JAG HAR KLIPPT MIG! Va på kalas i Linköping igår så ringde Carro (som jobbar som frisör där) och av en slump fanns det tid för mig! TACK TACK TACK! Jag va så vacker när jag gick därifrån! =) Bad Maximillian ta ett kort på mig när vi kom hem och här är resultatet:

 
FÖRE                       EFTER

Vi klippte säkert 3 dm men det va det bästa jag gjort på länge, nu slipper jag fastna överallt och Molly slipper få håret i mun när hon äter! =)

Visar lite bilder från Katthult! Maximillian va lyckligaste pojken men han blev som i trans o visste inte med vilken fot han skulle springa först. Han va lite besviken för Emil va ju inte hemma... =)

    

 

Idag ska Maximillian sova hos farmor & farfar för vi ska åka med Fia & Cristian till Vadstena. =) Äta gott o bara umgås! Maximillian har tjatat såå om att få sova på landet och idag passa alldeles utmärkt för oss alla! TACK!

Nu vaknar LillFisen så lägger ut lite blandade bilder och förhoppningsvis skriver jag imorn igen! (den har ni aldrig hört förrut va?) haha

     


Mammas älsklingar!

Just det: Magnus började jobba igår! =) 7 veckors semester är slut för hans del, HÄRLIGT!!!!
Han sov kvar på jobbet o kommer hem alldeles strax!
Konstigt det kändes att vakna upp utan honom....

Kram S


Kommentarer
Postat av: Angelica

Supernice syrran ;) vilken brud du är ;)

2009-07-29 @ 09:27:29
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma!!

Va fin du blev, det ser ju mycket friskare ut nu.jag tar några bilder från dej,Ha det så trevligt..Kram

2009-07-29 @ 19:38:44
Postat av: Helene K

Hej! Vad fin du blev :) o vilken toppenfotograf du har;)Han ser ut att trivas i snickerboa, synd att Emil inte var hemma.

Ha det bra

Kramis

2009-07-30 @ 07:22:30
URL: http://sivsdotter.blogg.se/
Postat av: jacke

Så himla söt lill tjejen är.. Grattis..

Fin du blev ..



2009-07-31 @ 09:14:57
Postat av: Evelina

fint ditt hår vart!

Att du vågade jag skulle aldrig våga haha :p

jag vill ju spara mitt hår längre men jag vill inte klippa! du är duktig du hahah

söta barn du har kusinen min!

kram

2009-07-31 @ 22:36:08
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag har inget att göra så jag tänkte göra en design som du ville ha?

Jag gör en iallafall sen kan jag skriva när det är klart så kan du skriva ditt blogg lösenord till mig i kommentar för jag måste acceptera kommentaren , och då när du har skickat den så kommer ingen att se kommentaren så tar jag bort det sen.

Om du inte tycker om den då så är det bara ändra till den du har nu :)

Hoppas du forstog.

KRAM.

2009-08-02 @ 18:14:22
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0