Börjar bli lite småtrött på allt snor...

Jag är snorig.
Molly är snorig.
Maximillian är snorig.
Magnus är Magnus.

Har precis städat, tvättat, bäddat rent o ska väl snart äta lite lunch.
Molly ligger i sin säng o försöker sova.
Försöker med stort F.

UPPDATERING:

Igår åkte jag in till stan o träffa Carro. Satte oss på Fräcka o tog en välbehövlig te. Mycket mysigt! <3

På morgonen åkte jag till huset för att kolla läget på nya tapeter o så. Det blir bara bättre o bättre och slutresultatet kommer bli kanon! Inte långt kvar nu!
Filippa är så stolt, skulle kunna tro att det är HON som har byggt det!
SÖTNOS!
Sen åkte jag o mamma ner till stan för MAT!
MCD!

MÅNDAG: Badminton på kvällen med Fia: ÄNTLIGEN!
Va lite halvjobbigt att andas med allt detta snor men KUL hade vi! Som alltid!
MERA MERA MERA!

SÖNDAG: Cristian o Fia kom ut på käk på kvällen. Och så ville ju Maximillian (läs Magnus) titta på nya bilen. Cristian o lillasyster har ju köpt likadana, ni vet såna där SAAB 9-3 ERROR. =)
Haha Maximillian kunde visst inte säga AERO men den bjuder han på!

LÖRDAG: Magnus åkte cross (intresseklubben antecknar) och på kvällen va det FEST! Födelsedagskalas ute i Åby för Nina & Bosse! Mycket trevligt o god mat som alltid!

  

  

 

STORT GRATTIS TILL "FAMILJEN ANNORLUNDA" ;)


Maximillian har en ny hobby: FOTOGRAFERING!
Fredagens verk:

  

BILDER PÅ BUS:

  

 

VARFÖR tar det en evighet att lägga in bilder... Har suttit här i 45 min nu o Molly har somnat därinne...tror jag...

Men då passar jag på o äter o tittar på HEM TILL GÅRDEN!

CRISTIAN: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
******** Petra Mede har visst skaffat kille... ;)*******

Måste nämna min älskade vän Thessa som SNART SNART ska få en liten till.
NI förstår inte hur stark denna människa är...
Och fyllde år gjorde hon i söndags också:
GRATTIS VÄNNEN MIN (igen)
Kika in på hennes blogg o titta på jättefina gravidbilder!

Ha en bra dag nu

Kram S





Kommentarer
Postat av: lejonheart.blogspot.com

vilka härliga syskon biler..de är för söta era små knoddar

2009-10-21 @ 13:36:07
Postat av: thess

Va gullig du är gumman, du är världens bästa =)

2009-10-21 @ 17:19:48
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Camilla Ljung

Vilka fiina bilder..Haha du fick till de familjen annorlunda ja :)Hoppas vi kan få till den där träffen nu oxå..Kram o hälsa familjen.

2009-10-21 @ 17:27:18
Postat av: Syster

Shit va söt hon är Molly,tror fan bestämt att hon börjar bli lik mig,så himla söt asså =))

Lik moster och jäkligt snygg =D

Ring!! Kram på er!

2009-10-21 @ 21:37:06
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Moster Helene

Men herregud vad hon växer det lilla trollet...så jävla söt är hon.....å jävligt lik maximillian...å han är ju hur gooo som helst han med......



hoppas ni blir friska snart....



Måste komma å hälsa på igen snart...jaaa innan hon tar studenten menar jag....hahahaha----



ha det bäst å hälsa familjen



kram Helene

2009-10-22 @ 09:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0