BOWLING! På hög nivå!


Hade en jättemysig eftermiddag igår, åkte till Eurobowl o lira bowling med Agge, Henka, Filippa o mamma.
Första gången barnen spela o det gick jättebra!
Roligast va ju att kasta , jag menar verkligen KASTA, iväg klotet o sen stå o vänta på när det kom tillbaka.
Spela roll hur många dom fick ner, helt ointressant om du frågar Maximillian.

Efter bowlingen slängde (?) vi i oss lite käk oxå. Bredvid oss satt ett sällskap på sisådär 30-40 pers och
mitt i måltiden ställer sig Maximillian upp på stolen o säger HÖGT

-"Haha...Henka PRUTTA!"

Isjälvaverket va det Maximillian som släppt en liten men icke ljudlös prutt. hahaha

Och sen va pruttsnacket igång, Filippa o Maximillian skrek prutt om vartannat.

"-Min mamma prutta!"
"- MIN mamma prutta!"
"Nej, mormor prutta!"

Ett tag fick Agge dra upp Henka som låg o skämdes under bordet. (Inte helt sant...men nästan)

   

   

   

   

Tack för igår allihop!

Nu ska vi äta lite lunch & sen åker Magnus o Maximillian hem till Martin O Ella för lite bus!
Nu låter ni barnen oxå va med o leka killar! OKEJ!?

Kram S


Kommentarer
Postat av: Syster

Vilka kids vi har <3

2009-10-12 @ 20:54:33
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0