SOL SOL SOL


Vilken härlig morgon! Molly sover i vagnen, perfekt såhär dom dagar vi går till dagis!
Då hinner jag lite när jag kommer hem.
Igår EFTER dagis va jag , Maximillian o Molly (o självklart Simba) ute i trädgården för SOLEN LYSTE!
Blev mysfika o fotboll!







I lördags kom Agge o mamma o Filippa ut o lekte rövare =) sen fick jag
skjuts in till Fia av min kära syster (som förövrigt med ett leende ? åker på reservdäck efter en liten olycka med en kant mohamoha) =) Men det gick ju att köra i 80 på 70-vägen oxå, så det är ju bra!

Hemma hos Fia drack vi TE och bara myste i soffan deras, ett tag låg jag ner,
det lixom sker automatiskt på nåt sätt.
Sen blev det lite "kanske-planering", vi får se hur det löser sig! =)
Tack min kära vän, på fredag kör vi igen!

*******BIG NEWS BIG NEWS BIG NEWS******
Invigde mina löparbyxor o mina löparskor igår och det hade inte ens blivit damm på dom !
Sprang ett varv men ångrade ganska grovt att jag inte kissa innan...
Skönt va det iallafall!
På fredag då Fia: simma, springa eller badminton? =)





FULL KONCENTRATION!
Han är så duktig Maximillian som matar sin lillasyster <3

Imorse kom jag på honom med att sitta o prata med henne (vilket han gör väldigt ofta);

"-Jag blev så glad när du kom ut ur mammas mage Molly..."

Han är en helt underbar liten pojke
och hon en helt underbar liten tjej
*LYCKA*


Gjorde ju klart mina julkort i söndags på vår Pyssel-junta!
(Initiativtagarna va lite trötta tyckte jag men BRA blev det och ROLIGT va det!!)
Nästa gång blir det en krans...tror jag...
***Vågar inte lägga ut några bilder med risk för mitt liv***
Hahaha Men det finns!
Tack tjejer!
Och killar!


Ha en bra dag
Kram S



PS. Visst är mitt halsband helt UNDERBART!
Det har min pyssliga son gjort till mig o jag ÄLSKAR DET!


Kommentarer
Postat av: farmor

Hej vilken duktig storebror han är allas vår Maximillian och Molly verkar njuta lite i alla fall. Mys på så länge vädret är härligt ni lilla mysfamilj, härliga kort underbart att se Kram på er hela familjen......

2009-10-28 @ 22:13:54
Postat av: thess

Underbara barn & en underbar vän...det är ni det =)

MYS med fika i trädgården & vad duktig du är som äntligen kom ut på en liten spring-runda gumman ¤ler¤ det skulle jag vilja ha sett live haha.

PUSS

2009-10-29 @ 10:07:34
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Helene K

Vad mysigt ni har det :)

Tack för en trevlig söndagskväll med pyssel o smarriga frallor!! Nästa gång tar vi en söndag vi är lediga, så slipper vi va så trötta. Då kanske inpirationen infinner sig bättre.

Ha det så bra

Kramis

2009-10-31 @ 09:16:58
Postat av: lejonheart.blogspot.coml

hallå..kul att springa på er på hockeyn...vilken familj du har.. ;)

2009-11-11 @ 22:13:12
Postat av: Helene K

En liten hälsning när jag är här. Visst är det tråkigt när ingen skriver?!

Snart är det pysseldax igen, vet inte riktigt vad jag ska göra...

Ha det bra

Kramis

2009-11-13 @ 17:49:04
Postat av: Becca

Haha! Läste incidenten om löprundan! Hade en kulan och envis som man är ska man fasen klara hela varvet! Det är vid sånna tillfällen man ångrar att man inte knep mer! Haha! Ha det så bra!

2010-01-28 @ 21:47:07
URL: http://biggggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0