Det va skönt med en löprunda!

Jag vet att det är fult att ljuga men jag har köpt löparskor & löparbyxor, tycker det räknas....på nåt sätt iallafall!

Men ni: vi mår jättebra härhemma, har dock lite ont i halsen (tycker synd om mig själv) Lillfisen växer o VÄXER o VÄXER! Och Maximillian är lika söt som vanligt. Häromdagen tyckte jag att det stack lite på läppen, ni vet sådär som det känns när man håller på att få munsår, så jag tog på lite Anti.
Maximillian titta skeptiskt på mig o då sa jag som det va:

"-Mamma har bara lite ont lilla gubben" (fast så ont hade jag inte)
Han tittade fortsatt skeptiskt på mig och sa:
"- Men mamma, det är en fågel som har bajsat på dig"
Och när jag o Magnus började asgarva titta han bara på oss som om vi va helt födda bakom flötet o gick sin väg!

ÄLSKAR MINA BARN!

Har haft så roligt, tjejmys hos Thessa, tjejfest hos mig (kommer skönsång så fort jag förstår hur man lägger in det), badminton med Fia och så har ju min älskling blivit 27! Jag fråga Maximillian vad vi skulle ge pappa i födelsedagspresent och han visste precis vad vi skulle köpa:

"-Men vi kan ju köpa en sån jättejätte stor grön traktor vet du väl"
Han tittar på mig som om det skulle va det självklaraste i världen och då frågar jag:
"-Var ska vi ha den då?"
Då börjar han tänka, o han tänker, o han tänker och efter ett bra tag säger han:
"-Men vi kan ju ha den i vardagsrummet förstår du väl"
SJÄLVKLART Maximillian, självklart kan vi köpa en traktor till pappa som kan stå i vardagsrummet, att jag inte tänkte på det! =)

Nu börjar matchen! 5-0 till Sverige! 




Molly ser lite halvskeptisk ut men vem gör inte det ibland...

Kram S
 

Kommentarer
Postat av: virre

hahhahaa underbart maximillian..i vardagsrummet..tokstolle till mamma som inte tänkte på det!!!! härligt sandra att få ett livs tecken från er...härligt att allt är bra med er och att alla växer och frodas..kram

2009-09-09 @ 20:33:45
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: thess

hahah världens goaste Max =D han är ju för skön.

Ååå gu va du är duktig min vän...kan du komma & valla mig runt Vilbergen någon dag ¤ler¤ PUSS

2009-09-09 @ 22:09:05
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag ser ingen video?! eller?! jag tror inte att du vågar, du vet nog med dig att jag har en massa fina bilder och videos på dig me, kommer du ihåg navestaskolans lekpark? ;) Mohahaha ;)

2009-09-09 @ 22:38:53
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Carro

haha så jävla bra! Klart hans ska få ha en traktor i vardagsrummet, sandra de förstår du väääl :) hihih! Söta lilla maximillan! Å jo Molly ser rätt skeptisk ut på bilden hiih (varför måste ja ställa upp på de här föör?) ;) hihi sötnosar! Hoppas ni mår bäst! Massa kramar till hela familjen!!!!

2009-09-10 @ 21:35:24
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0