Hör ni vad tyst det är.....



Maximillian sover redan...Han sa till Magnus vid 18.30 :

"-Får jag gå o sova nu pappa...?"

Hahaha

Han har varit hemma från dagis idag, kräktes inatt + att han haft ont i halsen o snoken full av snor (som inte vill komma ut) Men imorn blir det dagis för han mår mycket bättre! (TACK O LOV!) =)

Jag, Maximillian o Molly åkte in till stan igår efter lunch, tvinga med oss Thessa o Joline oxå. ( Joline ligger hemma idag o är jättesjuk...sorry....) Vi va nämligen o mata ankorna vid Färgagården! JÄTTEMYSIGT dock men JÄTTEKALLT! HAHAHA









Appråpå Thessa! Hade babyfest för henne här hemma i söndags!
Att tillägga: hon visste ingenting! HAHAHA
Ni skulle sett hennes min när hon klev in o såg alla i vardagsrummet, OBETALBAR!
Tyvärr tog jag inga kort med min kamera, men ska få Fias kort, förlåt ; fotografier! hahaha
Snodde lite bilder från Thessas & Carros blogg iallafall:



Denna underbara gipsmage fick hon som gåva från mig, Fia, Angelica, Carro, Hanna & Madde.



Hon fick många fina gåvor från ALLA som va där! Så himla roligt att ni kunde komma!
Och extra roligt att det va så många barn som busa omkring! MER BARN!
Har dock ett grönt kritstreck på bordsbenet i vardagsrummet...hmmmm...
Hahahaha ÄLSKAR GRÖNA STRECK! <3



Du är värd all lycka i världen min älskade vän...

Nu ska jag o min älskling snart titta på IDOL (han vet bara inte om det än...)
Följer samtidigt speedwayen på nätet!
SPÄNNANDE! ? ! ?



JUST DET! TACK Eva för det underbara virkade överkastet!
Fick låna ett överkast från Magnus mamma som hennes mormor gjort!
UNDERBART!



Sov gott nu mina vänner!

Kram S







Kommentarer
Postat av: thess

ååå vad söta de är våra små huliganer =P



PUSS

2009-09-29 @ 20:53:54
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Carro

Å va fint det blev i sovrummet :) skit snyggt!

2009-10-01 @ 18:40:09
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0