Tack kusin!



TACK kusin Evelina för den fina bloggen du gjort åt mig!


Kusinerna fyllde 13 häromdagen o storasyster Evelina va så snäll o gjorde om min blogg när vi åkt därifrån! Grattis killar o Tack Evelina <3

Vad har hänt mer...?

* Picknick stod på listan! Folkparken va platsen & Carro, Maximillian & Molly va där(+Magnus)!
Supermysigt som vanligt!

*I lördags åkte jag, Maximillian o Molly in till stan, mötte upp Carro o tog en promenad till Färgargården! VILKET VÄDER! Maximillian sket rentutsagt i det fina vädret, han va SUPERTÖRSTIG o SUPERTRÖTT så Magnus fick komma in o hämta stackarn. Vilken j*vla morsa som inte har med sig vattenflaska.... =(
Tur att Christer & Gun-Britt hade med vatten & banan till lillkillen!
Carros mamma stod o sålde sina underbara hantverk & jag köpte ett fågelbad! ÄNTLIGEN!
Shoppa på loppisen på vägen hem oxå (2 bord kvar men vi lyckades fynda!) Så nu ska jag sy gardiner tror jag!
Tack för att du löste ut mig gumman! Hahaha





Väntar på ett vitt virkat överkast från svärmor *HEMLIGT* Säg inget till Magnus!!!!

*På kvällen va vi på födelsedagsfest! David fyllde år men tyvärr hann vi bara va med 40 min... Men det va trevliga 40 minuter, eller hur Micke? Hahaha

*Igår hade vi mysdag jag, Maximillian o Molly! <3 På kvällen kom Agge o Filippa förbi en sväng med mer kläder till Molly! =) PANNKAKA stod på menyn!
Tur att jag hade ägg hemma....!?

* Och idag har hela familjen tillbringat i trädgården! Riktigt höstmysväder idag så på med trädgårdshandskarna o så kör vi!
Tog bort en stor En som stått utanför sovrumsfönstret! Gick inte med såg och inte heller med yxa så Magnus "rallykalle" Svensson spände fast den i bilen o FULL GAS!!!





Hahahaha

Gjorde lite höstfint när Magnus brottades med Enen



Jag är trött...ser lite suddigt....sova? Inte än...



SÖTASTE MAXIMILLIAN hjälpte oxå till!
( o sen att plattorna är fulla med jord spelar ju mindre roll)

Imorn ska jag brassa runt med Agge o kolla på tapeter o så till deras nya hus!
Har jag sagt hur bra det kommer bli!? =)

Nu blir det symaskinen tror jag, hoppas tyget räcker till en gardin!
Magnus tyckte ju tyget va såååå snyggt så vill inte göra honom besviken! HAHAHAHA

Sydde en ny skötväska häromkvällen, en modell mindre än den förra vilket är skönare när man bara ska åka iväg en sväng. Hitta en liten stuvbit och håll i er nu : 11 kronor kosta den!





Ha nu en bra kväll mina vänner! Och du Majje: SJÄLVKLART FÅR DU EN RIKTIGT MYSIG HÖSTHÄLSNING FRÅN MIG!

"-VAD FAN LAGAR MAN FÖR MAT OM MAN INTE HAR KETCHUP HEMMA"
-
Caroline Spetz-
KraM s





Kommentarer
Postat av: jenny

Det är så roligt när jag går in på din blogg och du har uppdaterat,bra =). Du är ju så duktig på att skriva. Vad snygg väskan blev. Har du sytt av det andra tyget ännu..Stora kramen från mig

2009-09-21 @ 18:49:13
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: Carro

hahah ja inte blev det någon korvstroganoff inte! inte utan nån ketshup här inte! haha, hittade en påse med frysmat i frysen som ja värmde på :)I morgon blir det att åka & köpa ketshup! hihi ses på onsdag vännen! Kramar!!

2009-09-21 @ 19:04:46
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: jenny

Men vad var det för salva, är med i behov av att få bort skorvet, men tar inte riktigt tag i sakenkram.

2009-09-21 @ 20:08:17
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: virre

vilken händig karl du har...fint blev det oxå..vilken hejare du e på att sy...själv kan jag knappt trä en maskin...

2009-09-21 @ 21:48:51
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Angelica

Godmorgon syster tack för att du väckte mig'grrr'

Skulle bara säga att din klocka går en timma fel ;)

Hjälp är kl sju tänkte jag och tittade ner på dataklockan, men det va ju faktist åtta, hihi. Bara så du vet. Vi ses sen då,du behöver inte stressa, ta den tid du behöver!! Kram

2009-09-22 @ 08:14:51
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: thess

Du är så himla duktig gumman, tyget är verkligen super fint. Nu vet jag vem som ska få sy en skötväska till våran lilla bebis =D Ringer senare PUSS.

2009-09-22 @ 09:31:44
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Majje

I din familj verkar ni ha många nytänkande ideér... Ni kanske ska starta ett företag ihop? "Sprudlande ideér AB" eller så? :D Många kör ju fast nu för tiden (eller har andra dåliga ursäkter för att inte få saker gjort), ni borde verkligen tjäna bra på det! :D



Jag vill med piffa i en trädgård (ja MIN helst då....)! Undra vilket århundrade det blir verklighet?

2009-09-22 @ 16:28:34
Postat av: Evelina

varsegod, hoppas du vart nöjd! :)

2009-09-22 @ 21:10:33
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0