Tandpetare tack!

Jag är så trött!!!! Men nog tjatat om det!

Idag va jag & Molly med Agge! Vi flängde runt o kolla tapeter till deras hus! Har jag sagt hur bra det kommer bli? =) Vi har inte riktigt samma stil jag o min syster HAHAHA Tillslut sa hon inte ens nåt när jag visa en SNYGG tapet! Blev käk på Maxi o sen hämta Maximillian på dagis! TACK FÖR MATEN SYSTER!

Sydde gardinen igårkväll! Räcker nog till två kuddfodral oxå HOPPAS JAG!



Nu spillde Maximillian ut en full mugg med varm choklad!

I´M OUT!

kRAM s

Kommentarer
Postat av: jenny

Det där var verkligen en gardin i min stil, så fin..när blir det en fika nästa gång då?? kram

2009-09-22 @ 15:40:39
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: farmor

Vad gulligt det blev i sovrummet Mange vänjer sig nog snart kram....

2009-09-22 @ 22:24:40
Postat av: Carro

Å de vart ju super snygga :) Bra där Sandra :) nu vill ja se kuddarna oxå! Tack för idag! Kramar

2009-09-23 @ 18:50:49
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0