Söndag? Lördag? Onsdag? Kanske måndag?

Mina veckor består enbart av lördagar så fråga inte mig vad det är för dag...
Men jag vet vad vi ska göra idag iallafall och det är ju alltid ett plus!

Äter lunch när Molly vaknar o sen åker vi o shoppar lite! När pengarna tagit slut drar vi till landet en sväng med Eva o Lasse! Dom va förbi här igår på en fika o vi fick en jättefin ljusstake i förlovningspresent! TACK!!! <3 Barnen tackar för sina paket oxå! =)

I torsdag va det *lämna på dagis
                        *promenad med en mamma till en pojke på Maximillians avdelning
                        *BVC (allt va toppen, hon utvecklas med bravur!)
                        *hem o laga lunch
                        *hämta Maximillian på dagis
                        *äta mellis o snabbt på det middag
                        *Maximillian hade gympa 18.00-19.00
                        *Hem o lägga 2 trötta barn + en ganska trött mamma!
                        *Jag älskar verkligen när du jobbar långpass älskling!!!! (Sarkasm!!!) =)



Vi bytte Mollys liggdel mot sittdel förra månaden o titta så glad hon var med betoning på VAR! Den här madamen har nämligen fått för sig att hon ska inte åka vagn och helst inte bil heller...Eller det skulle väl gå bra om hon slapp vara fastspänd och fick flaxa omkring precis som hon ville...Hon börjar få ett humör nu vår lilla tjeja och om jag säger såhär ; det är inte alltid gulligt! =) 



Jaa, ni ser rätt! =) Som ni vet så älskar jag loppisar av alla dess slag och när jag o Madde tog en loppis runda i NYKÖPING (pratar inte mer om det!) så hittade jag dessa oanvända pumpsen för 40 kr och vet inte riktigt om jag eller Maximillian tyckte om dom bäst...men jag ljuger inte när jag säger att han kunde gå i dom...mycket bättre än mig...På tal om loppisar, imorn blir det auktion! Tar med Berit o förhoppningsvis en o annan vän!


ÅHH vad härligt det är när solen tittar fram, nu är snön SNART borta! Men vilken härlig vinter vi har haft, det går det inte komma ifrån, men idag köper vi blomsterfrön o börjar sikta mot sommaren! Men först åker vi till FJÄLLEN i april! =)

Nu ska jag väl titta om snörpan har vaknat (och hennes pappa oxå för den delen!)
ps. jag fick sovmorgon i morse till 07.30 så jag ska kanske inte va så kaxig!



Vilket hoppigt och hattigt inlägg det blev men det är såhär snurrigt det är i min hjärna nu förtiden så det är kanske inte så konstigt...

NU SITTER VÅRA RINGAR PÅ VÅRA FINGRAR O DET ÄR VÄL FÖR HÄRLIGT!
Ha en bra dag!
Kram S




Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket Sandra! Det är såå mysigt! :) Många kramar

2010-03-23 @ 15:52:32
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0