Har bestämt mig!

Idag har jag bestämt mig.
INGEN annan ska få bestämma över mitt liv.
JAG bestämmer hur jag ska känna.
JAG bestämmer vad jag vill göra.
JAG bestämmer hur jag vill göra det.
JAG bestämmer att jag ska lyckas.

Punkt.

Lämnade barnen på dagis imorse, kan ni fatta att min lilla snörpa har börjat på dagis! SÖTNOS!
Idag kom det krokodiltårar och idag va första gången på 2 ½ vecka som det gjorde ont i mammas hjärta...
Men vet att hon trivs jättebra och fröknarna är helt underbara så jag tog mig samman (=gick till Ica o shoppa)och så kändes det genast bättre!

Hur mycket kan man älska sina barn egentligen! ! !





Sommaren har varit toppen! Har njutit med min underbara familj!
Det blev mest dagsutflykter, passa oss toppen!
Längtar faktiskt lite efter hösten nu, nu när jag VET hur det kommer bli! =) 

Igår fyllde min kärlek år! Slog in vår gps och bad honom följa rösten! Så när barnen va lämnade åkte vi ut på äventyr! haha trodde han ja, vi stanna på K-Rauta parkeringen och jag sa att vi va lite tidiga men att "dom" kommer snart...
Man nästan såg skräcken i hans ögon så jag befriade honom från alla hemska tankar o sa att vi går in på K-rauta istället o köper en släpkärra!
KLART!
Han blev lycklig min älskling!
*KÄRLEK*

Nä, nu måste jag sätta igång o sy, har ett gäng beställningar från dagis!

Kul att se er igen ! =)

Kramar från en MYCKET lycklig Sandra!


Kommentarer
Postat av: Syster

Äntligen!!



Tack för idag, alltid likla trevligt.

Kul att ni gillade mina hemrullade köttbullar :)

Men jag visste inte att du va en höjdare på minimuffins ;), hihi! Hemlis!

Hoppas bilresan hem gick bra och att trollen somna sött! Ha det så bra och sy gärnet så som bara du kan! Kram från mig!

2010-09-01 @ 18:41:53
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Carina och staffan

Hoppas att det går riktigt bra för dig med firman.

Du är jätte duktig.

2010-09-01 @ 18:42:29
Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Heja dej Sandra. Skönt att du är lycklig!

2010-09-02 @ 10:44:32
Postat av: Moster Helene

Hej Sandra......



kul att du är tebax på bloggen,,,



har kollat nästan varje dag om du uppdaterat:)



Men nuuuuuu har du det kul....



Lycka till med ditt syende å hoppas det går skitbra för dej med det.....



Å DU KLART ATT DU BESTÄMMER ÖVER DITT LIV Å VAD DU SKA GÖRA INGEN ANNAN SKA GÖRA DET ÅT DEJ::::::::



Ha det gött gummsan å häls familjen-----



Kramar från Moster

2010-09-05 @ 09:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0