Jag är såå ledsen...

Jag är sååå ledsen....

......för att JAG GLÖMDE KAMERAN I ONSDAGS när jag o Fia va o simma!

För den där 2½ mollbergaren i gruperad stil som Fia drog av i simhallen skulle man ju mer än gärna vilja ha på bild/film! Hahaha

Det va jätteskönt iallafall o röra på sig lite, nu ska vi få upp flåset så det lär bli ett o annat träningspass framöver! (Fia tror dock att jag ska följa med henne till Friskis, TROR med stoora bokstäver...hmmmm)



Va hos Carro innan på en fika....eller....jaaa JAG fika o hon titta på, eller hon åt ju en soppa som verkligen såg jättegod ut att äta 4 gånger/dag i 7 dagar...verkligen....mums mums...
Vet inte när jag träffa henne sist =( så det va trevligt (?) med en uppdatering av hennes liv!
PUSS MIN VÄN!



Just nu går Molly omkring o myser med en kängurupung som  Magnus fick av Cristian&Fia från Australien...
Jävla mysig tjej detdär!
Hon har även gröna fingrar min tjej! Jaaa eller hon älskar att gräva ur all jord ur krukorna här hemma, endast nu på morgonen har jag dammsugat 6 gånger!
Och så undrar folk varför jag har plastväxter! JUST DÄRFÖR!



Jag åker o jobbar snart så då får Magnus ta hand om monstret!
Vi kör skiftbyte på henne!

Nää nu måste jag fixa iordning mig så jag är klar tills Magnus & Maximillian klippt färdigt gräset!

NÄÄ, nu har hon hämtat Kaustiksodan oxå...tyckte hon rapa lite väl mycket...



VÄRLDENS BÄSTA MAXIMILLIAN! <3

Ha en bra dag!
Kram S


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej skulle bara säga att idag är sista dagen på soppdieten!! haha tack o lov!! Så nu kan vi ju ta en RIKTIG fika nån dag! hahaha!! Kul att du börjat blogga igen! :D Hälsa familjen! PUSS

2010-09-13 @ 12:32:55
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0