ÄNTLIGEN VÅR! Eller???

Idag har vi städat altanen! Skurat och dammsugit! Fyy f*n vad skitigt det va, våra älskade katter hade verkligen lämnat avtryck efter sig! Men nu är dom borta och det känns så skönt.( Avtrycken alltså!!!) =) Nästa uppgift blir att inhandla lite fina växter, sy nya insynsskydd + sy matchande duk. Kanske göra en fin tavla som jag kan hänga där ute...hmmm...jaa. Det va verkligen en skön känsla när bordet o stolarna kom på plats, vi åt t.o.m. lunch därute MYSIGT!

Snart kommer svärmor o svärfar o hämtar sin nya bil (som han har längtat!)

Om det hade gått o ladda upp bilder så hade jag gjort det, men har tyvärr inte HELA dan på mig! Och inte vet jag vem jag ska bli arg på heller! ? HAHAHA

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Carina och Staffan

Vad duktig du är.
Ja katterna kan göra spår efter sig.
Det har våra också gjort, så det är väl dags att städa på altanen så man kan sitta där.
Vi väntar på lite bilder.

2008-04-07 @ 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0