Lördag ? Lite tveksam...

Vad säger man ... att jag o Magnus kommer gå ut tillsammans finns visst inte på kartan. Inte i lördags iallafall.
Kvällen börja skitbra, Käk hemma hos Carro o Micke och ett helt rolig förfest hos Cristian o Fia.. Spårvagnsresan gick oxå bra, kön in till Palace flöt på utan större komlikationer...Men i garderoben står en fullständig idiot (antagligen hela blöjan full med mens) och tror att han är nåt...Förövrigt står det vaktchef på hans väl polerade bricka = vilket visst betydde garderobsarbetare! Åhh, jag blir så arg när jag tänker på det!!! Magnus slängde fram sina pengar när han skulle betala men dom tar visst bara emot knark pengar för inte ville han ha dom! Han rusar runt sin lilla garderobsdisk och greppar tag i Magnus arm o kastar ut honom! (Skulle lära honom lite vett o etikett...)Kastar ut MAGNUS! Hör ni hur det låter?!! Han har ju inte fått sig nåt på ett bra tag! Han kanske inte bara har problem med huvet! IDIOT! Än är inte sista ordet sagt Palace ! Hoppas av hela mitt hjärta att ni åker dit ordentligt på dom där övervakningskamerorna! ORDENTLIGT! Ingen ide´att skriva att man hoppas stället brinner ner för då är det nån liten pyromanfjortis som läser det här, tänder på stället o så får jag skiten! Vi skippar nog det...

Men tack vänner för att ni ställde upp, ni hade verkligen inte behövt följa med , men det är vi tacksamma för! (Speciellt Magnus) Och en sjukt rolig förfest som skulle kunna hållt på i många timmar till! Fin lägenhet förresten! Den besöker vi gärna igen *smile*  Trevliga grannar hade ni oxå, man behövde ju inte känna sig ensam när man gick ut på gården! If you know what I mean! HAHAHa


Trött är jag i dag oxå...Men en eloge till dig Caroline som ens kom upp i söndags! GO GIRL!

Undrar om Cristian tar med sig sin gitarr när/om dom kommer ut o grillar framöver, hur mysigt är inte det! =)

Uppe med tuppen igår, hämta Maximillian OCH Filippa men det gick bra! Åkte till Linköping (tvinga med mamma för pallar inte två små barn på Ikanohuset själv) Shoppa lite (?) kläder till Maximillian och lite smått o gott på IKEA!

Nu ska jag se om min älskade son vill sova, han läser bok för pappa hör jag!

Hej från mig

Kommentarer
Postat av: Carruuuu

Jävla idiot det där! cristian har skrivit någon slags insändare om det där! hah!! Ush blir så arg när ja tänker på den där snubben! bläää.. men vi hade ju roligt iaf sen! :) vi måste ses snart så du kan få tillbaka dina skor :)Grilla nån kväll kanske? Vad gör ni på fredag kväll? pusss

2008-04-29 @ 15:30:14
URL: http://carolinespetz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0