Nu är brorsan 18!

Philip fyllde 18 i söndags o hela släkten va hemma hos oss på kalas! Och som vanligt har jag inga bilder (JA; ska köpa ny kamera!) =) Men jag har snott bilder från Agges blogg! TJUV!
Grisen (Philip) ska ju åka till Thailand över jul o nyår så pengar va det som stod på önskelistan! Det fick han också, han va riktigt nöjd med dagen! Kul att alla kunde komma!


image17
Maximillian va klädd som Beckham dagen till ära!

 Idag ska vi fira min kusin Jimmy som fyllt 15!  Men eftersom jag är hemma o vabbar idag (+hela veckan) så kan vi inte gå på kalaset...Maximillian fick ögoninflammation och är inte alls på g... Men Agge har fixat present från oss också, hoppas han blir glad!

Nää, nu ska jag städa lite innan lunchen dukas fram! Det blir våfflor idag! Hoppas den lilla äter lite för han börjar se ut som en tarm stackarn...Och det vet ju alla att en tarm kan ju inte spela fotboll! *smile*

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Hej Sandra!!Synd att du inte kunde komma idag.men du kan väl titta in en annan dag å fika lite...å hälsa Mange & Maxen........
Hoppas Maxen kryar på sej snart.....
kram Helene

2008-04-17 @ 21:07:06
Postat av: Moster Helene

Hmmm nu skrev jag bara att det var synd att du inte kom,,,,,men klart jag menar NIIIII!!!!!!!

hehe kram igen

2008-04-17 @ 21:08:37
Postat av: / kusin evelina.

6;ans bild var ju jätte fin eller inte :P .
Synd att ni inte kunde komma på mammas 35 års-dag idag för att du jobbade :(. men det kommer fler tillfällen. :D
KRAM EVELINA ;)

2008-05-08 @ 20:12:17
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0