Sjuk son....

Igår ville han inte duscha...inte sova....inte titta på Bob....inte äta något....inte sova....Försökte tre gånger att söva honom i hans säng men icke...Kände på magen hans för han kunde inte sluta gråta och där hade vi orsaken. Stackarn, magen va som en ballong och feber hade han till på köpet. Magnus lyckades tillslut söva om honom i vår säng , så det är ingen av oss som sovit speciellt mycket. Maximillian låg o sov i mina armar, vilket är jättemysigt ett tag , men efter tre timmar när man inte längre känner sina egna kroppsdelar är det inte lika mysigt ...=)

Han vaknade vid 4 tiden, fortfarande med feber och gnällde över att det gjorde ont i magen... Massage...massage...massage...Tog ett beslut vid halv sex tiden att det inte skulle bli nåt dagis för honom idag. Lyckades söva honom vid halv sju (va tvungen att få sova ett tag) vaknade igen vid halv åtta! Ringde jobbet och gick upp o gjorde frukost...Trodde jag! Inte ville han ha sina älskade leverpastejmackor =( Och ingen lunch... Han somnade som en stock vid 12 (dock med feber), vaknade tre (!) timmar senare UTAN FEBER! JIIPPIII! Sen åt han mellanmål som vanligt och middan gick oxå ner. Så det blir dagis för honom imorgon.

Magnus jobbar, till 24 och börjar tidigt imorgon så han skulle sova på jobbet, ser honom igen imorgon kl.24.00. Men det gör inte så mycket för nu kan jag ju läsa när Maximillian har somnat utan att höra hans "roliga" kommentarer. Jag bara älskar Stieg Larsson böckerna, vilken drog! Frågan är hur jag ska få Magnus att läsa dom sen....? hmmm....

Nu är Bollibompa slut snart så då blir det o borsta tänderna och läsa en ....gissa...: BOB BOK!
Hoppas han somnar skapligt så kanske man kan varva Stieg Larsson med hockeyn och inte att glömma: Champions league MANCHESTER UNITED- Roma 20.30 TV 6! Missa inte! OBS! OBS!

Funderar på att ringa Lisbeth Salander och be henne om hjälp med att ladda upp mina bilder. Alla kan utom jag...

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack så mycket att du jobbar åt mig så vi äntligen kommer iväg...ska åka om en timma.
ses imorn! hälsa! kram

2008-04-12 @ 08:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0