Söndag...

Jag har jobbat idag...vilket skulle ha varit jätte jobbigt om solen lyst och dagen hade varit som vilken svensk sommardag som helst! Åhh just det, det va den ju!!!! Grrrrr!
Men imorgon är jag ledig och om det så visar sig ETT moln på himlen.... =)

Finns det nåt godare än grillat kött? Och tzatsiki...?Fetaost....? Åhh , vad vi njöt på altanen med IFK matchen på radion (haha radion) och god mat...
Planterade RÖDA solrosor och håller nu alla tummar för att de ska komma till liv för så fina som dom va...

När jag kom hem hade min älskling tvättat o hängt tvätten ute (!) IMPONERAD! Vet inte riktigt vad han vill ha men innan kvällen är slut vet jag med säkerhet! HAHAHA

Förresten : vi har ovänner i Skärblacka! Hörde igår kväll flera smällar, nästan som skott men vi hade ingen aning om hur eller vad det va...Kvällen gick och vid halv tolv small det igen och den här gången lät det högt! Efter första smällen la vi Maximillian i våran säng för han vägra sova i sin...Konstigt ; när Magnus tittar bakom rullgardinen ser han att nån (en fullkomlig idiot givetvis) har kstat ägg på Maximillians sovrumsfönster! 2 GÅNGER! FY FAN vad arg jag va till en början! Om jag hade fått tag i den jäveln så kan jag lova att hans kroppsdelar inte hade suttit där dom ska!!! Kunde inte fatta, inga andra grannar hade råkat ut för detta...Då blev jag lite skraj för jag förstod att det var oss det va riktat till...Och nu på kvällen när vi körde fotboll på baksidan hitta Magnus mer äggskal i gräsmattan och efter en närmare titt såg jag att dom kastat ägg på altan OXÅ...Meningen va väl att träffa vardagsrumsfönstret men den KLENA jäveln nådde inte fram! Då vet jag att det inte blir en utmaning att bryta hans armar sen!!!
Först spekulera vi i om det va pensionärsgrannarna vi har, dom hatar ju oss, det vet vi ju...Men skulle vilja se dom smyga bakom häcken...Sen sa Magnus att det inte skulle förvåna honom om det va Philips ex, för hon är ju precis PSYK! Och jag håller nog med honom i hans spekulationer! Om det är hon tycker jag att hon ska ta en lång titt i spegeln för när hon tittar nästa gång kommer hon inte känna igen sig själv! Jag är så förbannad!!!

En kul sak nu : Håll i er...... Jag OCH Magnus ska gå ut tillsammans på lördag! Är hembjudna till Christian o Fia (som förövrigt fyller år imorn! grattis!) på förfest innan! Det här behöver jag och farmor är ju en ängel som ställer upp! ! ! Men jag va ute senaste gången -97 ungefär och det som va modernt då är inte speciellt inne nu...SÅ VAD SKA JAG HA PÅ MIG? Känner ångesten komma sakta men säkert, tur att jag har Caroline som kan det där med mode! HJÄLP! Men fy vad roligt det ska bli! MYS!

Lyssnar på musik samtidigt som jag skriver och min spellista är inte dålig! VILKEN blandning! Nästan så jag skrattar åt mig själv!

Nu ska jag hålla min älskling lite sällskap, han jobbar 05.00 - 23.30 imorgon ... =(

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: carro

Wiiie längtar till lördag! då blire party party! :) Ni kan väl komma till oss innan så kan vi styla till oss tillsammans?!! så kan grabbarna dricka öl!! pusspådej min vän!

2008-04-22 @ 17:35:52
URL: http://carolinespetz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0