Vilken underbar dag!

Vilken underbar dag vi haft idag min son och jag! Tog det ganska lugnt på förmiddan, småpula lite och käka pannkakor till lunch! Sen gick han in o la sig och jag gick ut i solen i BIKINI! ! ! Kan inte med ord beskriva hur skönt det va att ligga där i baden baden och läsa Stieg Larsson...Känsla = SOMMAR! När jag låg där i min egen lilla värld ringde Hanna! Hon satt i solen hon mä medans Elton sov! Vi bestämde att vi skulle fira Valborg ihop ALLIHOP! Så nu får vi hoppas alla kan, men vem tackar nej till grillat och lekar? Hmmm... Det är nog bäst jag frågar iallafall...!

Dagens minus = 1. Ansiktet matchar Manchester Uniteds matchtröja
                                2. Det svider som f*n på bröstet
                                3. Ont i halsen...Jo tack
Men vad gör man inte så fort solen tittar fram! Det är ju bara tacka o ta emot...

Imorn ska jag in till stan o shoppa på morgonen.. I LIKE!

Middag = Köttbullar o potatis...Han har äntligen fått sin aptit tillbaka...Hoppas förövrigt att han somnar snart så jag kan ta en dusch o smörja in denna kliande kropp. Aj.

Men stackars Filippa då...Hon är sjuk o har inte ätit sen i onsdags...Har virusinflammation i munnen o kan inte ens svälja vatten...KRYA PÅ DIG FILIPPA! Tur att sjukvården i Sverige ligger i toppen! (OBS! IRONISK! OBS!)

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0