Julstress? Äsch, vad är det?

Jag är trött...jag menar jättetrött. Sådär trött så man bara vill skälla på allt o alla, man irriterar sig på ALLT, inte bara på ryamattan i Larz-Kristerz.

Jag har slagit in paket...o slagit in paket....o slagit in paket...Men snart är det klart....Jag älskar paket!

Har kommit överens med mig själv att jag bara ska äta sötsaker och snabbmat på lördagar. VILL INTE se ut som en vandrande flodhäst om ett par månader. FIA KOM UT O VALLA MIG! Så idag har jag vräkt i mig kebab, 1 påse godis, en halv påse dillchips och klockan är inte ens nio! Har en känsla av att den där jävla flodhästen kommer dyka upp iallafall...

MIN ÄLSKADE GRAN! ! !



BÄST AV ALLT ÄR TOPPEN! Simbas tomteluva...

Nu är jag grymt sugen på chips igen...

Tack Agge för att du tog hand om Maximillian i morse!

Ha en bra kväll, nu ska jag titta vidare på dansbandskampen! Madde sa att hon skickat kärleksbrev till ryamattan i Larz-Kristerz men det va nog hemligt...oooppssss! Puss på dig!



Kommentarer
Postat av: Crille

Sandra! JAG SKICKAR UT HSB PÅ EN GÅNG!!



P.S. HSB = Hon Som Bestämmer D.S.

2008-12-21 @ 17:27:34
Postat av: Anonym

Åh finaste granen! Vilken julstämning ni har hemma nu! :) MysPys! God jul på er å gott nytt år! Vi får väl höras efter jul o ses nån dag i mellandagarna! Pussokram!

2008-12-22 @ 11:51:11
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Majje

Ja jisses vilken julstämning ni ser ut att ha hemma. :) Grantoppen var ju en hit, verkligen. :D



Usch, jag vill bara ligga o sova till nyår, skönt att allt bök e över nu! Ska relaxa med en skräckfilm nu tror jag... (Fick den i bd-present förut ;) Till Martins förtret, han e ju en MES! :P

2008-12-25 @ 22:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0