Julebak!

I lördags hämtade Fia & Carro mig efter jobbet och vi åkte hem till mig för lite julebak! Åhh vad mysigt det va! På "göra-listan" stod *pepparkakor   *lussebullar    *knäck. Vi gjorde pepparkakor o lussebullar. För när klockan va 22.00 konstaterade vi att vi nog va för trötta för att ge oss på knäcken, så den tar vi hemma hos Fia någon dag framöver! Vi gick in o la oss i sängen som tre trötta tonåringar och bara prata o prata o prata...Sen kom gruset i ögonen och klockan va helt plötsligt 01.00! hahaha 
Vad som sas? Det säger vi inte!!! =)

Ni får titta på lite bilder istället!

 NU KÖR VI! 
 Klart Maximillian skulle "hjälpa" till
  Om inte Cristian sa att du hade fått stora arm-muskler på söndan så vet jag inte vad som krävs!
 Här har vi henne : ORRAC!
  Detta skulle bli 80 lussebullar (inte helt omöjligt)
 Om inte Carros hade varit i storlek XXXXXXXL! Joo, det är lussebullar! Jag lovar!!!!! hahaha
 Och stolt va hon oxå! (Gick åt 3 ägg bara till att pensla hennes!) hahah
 Färdiga pepparkakor! Nu undrar ni säkert om Carros pepparkakor va lika feta som hennes lussebullar, och svaret är JAA! hahaha Men goda va dom , dom små (?) tjockisarna!

Kvällen va lyckad och vem letar inte alltid efter den STÖRSTA lussebullen när det bjuds? Så Carro, dina kommer gå åt först!
 
Nu är ju frågan om vi ska köpa muffinsformar till Carro när vi ska göra knäck...?  Hmmm...Hon gillar ju stora saker eller vad var det hon sa Fia? hahaha

Nu är det dax för lunch, sen ska jag ner på stan o fixa lite smått! Sen hem till svärmor  för lite julpyssel!

Hej hopp mina vänner!

Kommentarer
Postat av: carro

hahhaha!!

Jo det ska vara stora grejjer :)

Blir nog bäst med muffinsformar till knäcken ;) hihi

Tack för en super trevlig kväll!!!!

pussokram!!!!!!

2008-12-01 @ 12:06:32
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mums de där lussebullarna skulle man ju vilja sätta tänderna i, ser ju jätte goda ut ;)

Hoppas kaveln å formarna fuka bra ;)

kram

2008-12-01 @ 18:36:46
Postat av: Thess

Roligt med julbak:-) nu vart jag sugen att baka jag me puss gumman!

2008-12-02 @ 11:43:51
URL: http:// prinsesstess.blogg .se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0