Myskväll!

Kom hem från jobbet för ett tag sen, Eva o Lasse har varit barnvakt åt Maximillian hela helgen, så dom skjutsade hem oss! Maximillian ville helst av allt stanna kvar där men dom ska få ta igen sig lite! =) Tur att det finns människor i vår närhet som ställer upp, annars skulle det inte gå... TACK!

Just det, va ju hos Fia, ni vet ; skulle ju göra knäck! Om vi säger så här : det blev ingen knäck! Hahahaha, vilken upplevelse. Carros mamma va uppe på jobbet häromdagen o vi skulle få komma hem till henne o lära oss sa hon! Okej att jag är kass i köket men det här tog nog priset, och skoja om jag va sugen på knäck, hade nog kunnat döda för en, BARA en bit! Nu pratar vi inte mer om det men har ni lite knäck över så vet ni var jag finns! =)

Va ju hos svärmor oxå o pyssla lite. Hon lärde mig hur man gjorde domherrar! Det va riktigt kul och blev faktiskt riktigt bra (bortsett från Magnus stackars domherre som kommer bli helt utmobbad)

          

Innan jag gick dit gick jag förbi Myrorna, ville ha några fina tekoppar o gissa om jag hitta det! JIIPPPPIIIIIII!



Igår va det lilljul hos Fia och Cristian! Det va så himla trevligt och det va längesen jag skratta så mycket! Trevligt att träffa Robban & Carro igen oxå!

 Jo, vi hamna vid spisen men killarna fick allt ta hand om disken sen och det va mindre populärt! Hahahaha

 Det va riktigt gott, så gott att jag tatta en matlåda!

 Hela gänget (Cristian skymtar i fönstret...bakom blixten....nånstans....)

 Sen blev det leka av! Åhh, vad vi skratta men så hade vi ju flera anledningar till att skratta oxå!

 Fia fick en vän för livet! Hälsa på Mats!

 Tror Micke va lyckligast när spelet va över (eller INTE, han fick nämligen BARA ett par begagnade, trasiga kalsonger som tillhört Magnus!) Stackarn!!! hahaha

"- Dom där lämnar du här MIKAEL!" en lite smått irriterad Caroline
"-Nähä, dom där får du ta med dig hem till dig förstår du!" en småflinande Fia

 Jag somna i soffan medan de andra spela spel, lite yrvaken men LYCKLIG!

Det va en kväll full av ALLT! Mycket skratt, mat och prat. Kom in på samtalsämnet frikort och då måste jag ju visa en bild! Magnus försökte ju fixa biljetter till Sverige-Portugal så jag skulle ha chansen att få träffa ETT av mina frikort : Ronaldo! Han lyckades dock inte =( Men så kommer han hem o visar en bild för mig TITTA!



Det här är Magnus kusin och RONALDO efter matchen som jag ville gå på! Skoja om jag va avundsjuk...ÄR avundsjuk! Men hon jobbar ju på SvFF...ska nog söka jobb där jag med! Jag kan jobba gratis om  man får träffa dessa underbara skapelser!

Kvällen blir lugn idag, Maximillian vill inte äta men tvinga i honom lite youghurt...Har inte hämtat sig från när han va sjuk. Får se om jag lyckas få i honom något mer...jag kanske oxå ska äta något. Kul att laga mat till bara mig INTE!

Förhoppningsvis har jag tid att skriva lite mera framöver!

hej hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah! Ja det vart en hel del skratt! :) Åh ja kan inte förstora korten på vår data :( får komma hem till er o kolla på dom! :)

Shiit han är verkligen snygg den där ronaldo, han får nog läggas till på min lista för frikort oxå! :) haha! Vi får höras av om fredag! Pussokram!

2008-12-15 @ 13:23:47
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Thess

Jag vill oxå ha jobb där Manges kusin jobbar ler

Pusspuss.

2008-12-15 @ 17:12:54
URL: http:// prinsesstess.blogg .se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0